Zařazení prvků terapeutického tance v mateřské škole
SKOTÁKOVÁ, Alena, Hana ŠERÁKOVÁ a Dita MAJEROVÁ. Zařazení prvků terapeutického tance v mateřské škole. Tělesná výchova a sport mládeže. Praha: Univerzita Karlova, 2020, roč. 86, č. 5, s. 30-39. ISSN 1210-7689. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Zařazení prvků terapeutického tance v mateřské škole |
Název česky | Zařazení prvků terapeutického tance v mateřské škole |
Název anglicky | The inclusion of therapeutic dance elements in kindergarten |
Autoři | SKOTÁKOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí), Hana ŠERÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Dita MAJEROVÁ (203 Česká republika, domácí). |
Vydání | Tělesná výchova a sport mládeže, Praha, Univerzita Karlova, 2020, 1210-7689. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Článek v odborném periodiku |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
WWW | URL |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/20:00116888 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | taneční terapie; terapeutický tanec; mateřská škola; předškolní věk; práce se skupinou; tělesné sebeuvědomění; dotek; práce s hlasem; grounding |
Klíčová slova anglicky | dance therapy; kindergarten; creativity |
Změnil | Změnila: Mgr. Alena Skotáková, Ph.D., učo 20807. Změněno: 29. 3. 2021 18:57. |
Anotace |
---|
Článek představuje možnosti užití prvků terapeutického tance v mateřské škole. Zaměřuje se na tělesné sebeuvědomění, dotek, grounding, práci se skupinou a práci s hlasem. |
Anotace anglicky |
---|
The article deals with possibilities of the using dance therapy in kindergarten. We describe using elements as physical self-awareness, touching, grouding, working with group, working with the voice. |
Návaznosti | |
---|---|
CZ.02.3.62/0.0/0.0/16_037/0004872, interní kód MU | Název: Kvalitní inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole (Akronym: Kvalita v inkluzi žáků se SVP) |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Kvalitní inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 07:30