SKOTÁKOVÁ, Alena, Hana ŠERÁKOVÁ a Dita MAJEROVÁ. Zařazení prvků terapeutického tance v mateřské škole. Tělesná výchova a sport mládeže. Praha: Univerzita Karlova, 2020, roč. 86, č. 5, s. 30-39. ISSN 1210-7689.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zařazení prvků terapeutického tance v mateřské škole
Název česky Zařazení prvků terapeutického tance v mateřské škole
Název anglicky The inclusion of therapeutic dance elements in kindergarten
Autoři SKOTÁKOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí), Hana ŠERÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Dita MAJEROVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Tělesná výchova a sport mládeže, Praha, Univerzita Karlova, 2020, 1210-7689.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/20:00116888
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky taneční terapie; terapeutický tanec; mateřská škola; předškolní věk; práce se skupinou; tělesné sebeuvědomění; dotek; práce s hlasem; grounding
Klíčová slova anglicky dance therapy; kindergarten; creativity
Změnil Změnila: Mgr. Alena Skotáková, Ph.D., učo 20807. Změněno: 29. 3. 2021 18:57.
Anotace
Článek představuje možnosti užití prvků terapeutického tance v mateřské škole. Zaměřuje se na tělesné sebeuvědomění, dotek, grounding, práci se skupinou a práci s hlasem.
Anotace anglicky
The article deals with possibilities of the using dance therapy in kindergarten. We describe using elements as physical self-awareness, touching, grouding, working with group, working with the voice.
Návaznosti
CZ.02.3.62/0.0/0.0/16_037/0004872, interní kód MUNázev: Kvalitní inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole (Akronym: Kvalita v inkluzi žáků se SVP)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Kvalitní inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 07:30