MIKEŠ, Marek. A Classical Work in a Modern Medium: The Tale of Genji Gamified. In Replaying Japan 2020. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název A Classical Work in a Modern Medium: The Tale of Genji Gamified
Název česky Klasické dílo v moderním médiu: Příběh prince Gendžiho jako digitální hra
Autoři MIKEŠ, Marek.
Vydání Replaying Japan 2020, 2020.
Další údaje
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW stránky konference s programem
Klíčová slova česky Japonská literatura; digitální hry; Gendži monogatari
Klíčová slova anglicky Japanese literature; digital games; Genji monogatari
Změnil Změnil: Mgr. Marek Mikeš, Ph.D., učo 232529. Změněno: 30. 11. 2020 13:26.
Anotace
In the presentation I analyzed how The Tale of Genji, a classical work of Japanese literature was adapted to an otome game titled Genji koi emaki. I focused on aspects that might have motivated changes in the work such as possibilities of the digital game medium, genre convetions of otome games and contemporary tendencies in reception of The Tale of Genji.
Anotace česky
V příspěvku jsem analyzoval, jakým způsobem byl Příběh prince Gendžiho, klasické dílo japonské literatury, adaptován ve hře Gendži koi emaki, jež patří do žánru tzv. otome her. Zaměřil jsem se hlavně na aspekty, které mohly motivovat změny oproti původnímu dílu, jako jsou možnosti digitálních her jakožto média, žánrové konvence otome her a současné tendence v recepci Příběhu prince Gendžiho.
VytisknoutZobrazeno: 27. 9. 2024 01:24