2020
Home alone – creative results of quarantining
NOVOTNÁ, Pavla, Hana STADLEROVÁ a Jitka NOVOTNÁZákladní údaje
Originální název
Home alone – creative results of quarantining
Název česky
Sama doma – tvůrčí výstupy z karantény
Autoři
NOVOTNÁ, Pavla, Hana STADLEROVÁ a Jitka NOVOTNÁ
Vydání
Czech INSEA Conference - Art Education in the Time of Coronavirus, 2020
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
60500 6.5 Other Humanities and the Arts
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
umění; výtvarná výchova; kreativita; mateřská škola; učitel
Klíčová slova anglicky
art; art education; creativity; kindergartner; teacher
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 4. 5. 2021 14:37, Dana Nesnídalová
V originále
The paper presents current creative outputs of students of the Faculty of Education at Masaryk University in Brno – future kindergarten teachers, that were created during the lockdown due to the coronavirus epidemic. The initially contact taught practical art seminars of the spring semester turned into a systematic individual work on a personal project, whose aim was to be strongly connected with the personalities, interests and hobbies of the students. Consultations, inspiration, mutual interactions and the presentation of the process of creation and the resulting works all have moved to virtual space. Despite the feelings of insecurity and fear, the sudden and unexpected situation allowed many to slow down and avoid distractions, stay at home, immerse themselves more, and begin to fully create.
Česky
Příspěvek představuje aktuální tvůrčí výstupy studentek Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně, konkrétně budoucích učitelek mateřských škol, které vznikly v době koronavirové epidemie. Počáteční kontaktní výuka v rámci praktických výtvarných seminářů jarního semestru 2020 se proměnila v systematickou práci na individuálním projektu, který měl být silně propojen s osobností, zájmy a zálibami studentek. Konzultace, inspirace, vzájemné interakce a představení procesu tvorby i výsledných děl se přesunulo do virtuálního prostoru. Navzdory pocitům nejistoty a strachu umožnila nenadálá situace mnohým přestat spěchat a rozptylovat se, zůstat doma, ponořit se více do sebe a také začít plnohodnotně tvořit.
Návaznosti
MUNI/A/1190/2019, interní kód MU |
|