B 2020

Efektivní řízení neziskových organizací poskytujících sociální služby

HOMMEROVÁ, Dita; Kateřina BRUNCLÍKOVÁ; Tereza DVOŘÁKOVÁ; Pavlína HEJDUKOVÁ; Marie HLADKÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Efektivní řízení neziskových organizací poskytujících sociální služby

Název anglicky

Effective management of non-profit organizations providing social services

Autoři

HOMMEROVÁ, Dita; Kateřina BRUNCLÍKOVÁ; Tereza DVOŘÁKOVÁ; Pavlína HEJDUKOVÁ; Marie HLADKÁ; Tomáš HIRT; Vladimír HYÁNEK; Petr KONEČNÝ; Markéta KOPECKÁ; Michaela KRECHOVSKÁ; Tereza ŠLEHOFEROVÁ; Jan TLUČHOŘ a Petr VOJTÍŠEK

Vydání

Plzeň, 174 s. 2020

Nakladatel

Západočeská univerzita v Plzni

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50902 Social sciences, interdisciplinary

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14560/20:00114902

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-261-0965-5

Klíčová slova česky

marketing; nezisková organizace; neziskový sektor; sociální služby

Klíčová slova anglicky

marketing; non - profit organization; non - profit sector; social services

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 16. 3. 2021 10:12, Ing. Marie Hladká, Ph.D.

Anotace

V originále

Kniha je určena všem, jejichž ohniskem zájmu je řízení neziskových organizací, zejména pak neziskovým organizacím poskytujícím sociální služby, a to v rovině teoretické i praktické. Monografie je výstupem projektu TAČR ÉTA TL02000055 s názvem "Efektivní marketing jako nástroj konkurenceschopnosti a udržitelného rozvoje neziskových organizací v sociálních službách".

Anglicky

The book is intended for everyone whose focus is on the management of non-profit organizations, especially non-profit organizations providing social services, both on a theoretical and practical level. The monograph is the output of the TAČR ÉTA TL02000055 project entitled "Effective marketing as a tool for competitiveness and sustainable development of non-profit organizations in social services".

Návaznosti

TL02000055, projekt VaV
Název: Efektivní marketing jako nástroj konkurenceschopnosti a udržitelného rozvoje neziskových organizací poskytujících sociální služby (Akronym: Emanno)
Investor: Technologická agentura ČR, Efektivní marketing jako nástroj konkurenceschopnosti a udržitelného rozvoje neziskových organizací poskytujících sociální služby