DURNA, Radek. Bariéry terénní výuky u učitelů zeměpisu: konstrukce a validace výzkumného nástroje. In Doktorandská konference studentů Pedagogické fakulty MU. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Bariéry terénní výuky u učitelů zeměpisu: konstrukce a validace výzkumného nástroje
Autoři DURNA, Radek.
Vydání Doktorandská konference studentů Pedagogické fakulty MU, 2020.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Změnil Změnila: RNDr. Hana Svobodová, Ph.D., učo 67632. Změněno: 22. 1. 2021 18:38.
Návaznosti
MUNI/A/1337/2019, interní kód MUNázev: Přístupy a metody v edukačním procesu v geografickém a matematickém vzdělávání (Akronym: GEO-MAT)
Investor: Masarykova univerzita, Přístupy a metody v edukačním procesu v geografickém a matematickém vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 25. 5. 2024 22:30