Bariéry terénní výuky u učitelů zeměpisu: konstrukce a validace výzkumného nástroje
DURNA, Radek. Bariéry terénní výuky u učitelů zeměpisu: konstrukce a validace výzkumného nástroje. In Doktorandská konference studentů Pedagogické fakulty MU. 2020. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Bariéry terénní výuky u učitelů zeměpisu: konstrukce a validace výzkumného nástroje |
Autoři | DURNA, Radek. |
Vydání | Doktorandská konference studentů Pedagogické fakulty MU, 2020. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | angličtina |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Změnil | Změnila: RNDr. Hana Svobodová, Ph.D., učo 67632. Změněno: 22. 1. 2021 18:38. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1337/2019, interní kód MU | Název: Přístupy a metody v edukačním procesu v geografickém a matematickém vzdělávání (Akronym: GEO-MAT) |
Investor: Masarykova univerzita, Přístupy a metody v edukačním procesu v geografickém a matematickém vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 25. 5. 2024 22:30