MAZÁČOVÁ, Pavlína. Knihovnická pedagogika se zaměřením a rozvoj kompetencí učícího knihovníka. In Odborný seminář Pedagogika pro učící knihovníky. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Knihovnická pedagogika se zaměřením a rozvoj kompetencí učícího knihovníka
Název anglicky Library pedagogy with a focus and development of competencies of a teaching librarian
Autoři MAZÁČOVÁ, Pavlína.
Vydání Odborný seminář Pedagogika pro učící knihovníky, 2020.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky informační gramotnost; učící knihovník; kompetenční učení; didaktika; pedagogika
Klíčová slova anglicky information literacy; teaching librarian; competence learning; didactics; pedagogy
Štítky Education, knihovnická pedagogika, kompetence, učící knihovník, vzdělávací politika
Změnil Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 25. 1. 2021 13:59.
Anotace
Vyžádaná přednáška tematicky reflektuje aktuální koncepci rozvoje knihoven v České republice a její edukační pilíř. Cílem přednášky je představit transdisciplinární perspektivu edukačních potřeb učících knihovníků pro spolupráci s aktéry veřejného prostoru.
Anotace anglicky
The requested lecture thematically reflects the current concept of library development in the Czech Republic and its educational pillar. The aim of the lecture is to present a transdisciplinary perspective of the educational needs of teaching librarians for cooperation with actors in public space.
Návaznosti
MUNI/A/1301/2019, interní kód MUNázev: Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích (Akronym: DISRI 2020)
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 7. 5. 2024 14:53