Knihovnická pedagogika se zaměřením a rozvoj kompetencí učícího knihovníka
MAZÁČOVÁ, Pavlína. Knihovnická pedagogika se zaměřením a rozvoj kompetencí učícího knihovníka. In Odborný seminář Pedagogika pro učící knihovníky. 2020. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Knihovnická pedagogika se zaměřením a rozvoj kompetencí učícího knihovníka |
Název anglicky | Library pedagogy with a focus and development of competencies of a teaching librarian |
Autoři | MAZÁČOVÁ, Pavlína. |
Vydání | Odborný seminář Pedagogika pro učící knihovníky, 2020. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Vyžádané přednášky |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova česky | informační gramotnost; učící knihovník; kompetenční učení; didaktika; pedagogika |
Klíčová slova anglicky | information literacy; teaching librarian; competence learning; didactics; pedagogy |
Štítky | Education, knihovnická pedagogika, kompetence, učící knihovník, vzdělávací politika |
Změnil | Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 25. 1. 2021 13:59. |
Anotace |
---|
Vyžádaná přednáška tematicky reflektuje aktuální koncepci rozvoje knihoven v České republice a její edukační pilíř. Cílem přednášky je představit transdisciplinární perspektivu edukačních potřeb učících knihovníků pro spolupráci s aktéry veřejného prostoru. |
Anotace anglicky |
---|
The requested lecture thematically reflects the current concept of library development in the Czech Republic and its educational pillar. The aim of the lecture is to present a transdisciplinary perspective of the educational needs of teaching librarians for cooperation with actors in public space. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1301/2019, interní kód MU | Název: Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích (Akronym: DISRI 2020) |
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 14. 10. 2024 02:32