C 2020

Výchova k občanství v kurikulu a její revize

ŠTĚRBA, Radim

Základní údaje

Originální název

Výchova k občanství v kurikulu a její revize

Název česky

Výchova k občanství v kurikulu a její revize

Název anglicky

Citizenship education in the curriculum and its revision

Autoři

Vydání

1. vydání. Brno, Rozvíjení personální, sociální a občanské kompetence učitelů, studentů a žáků, od s. 59-66, 8 s. 2020

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-9612-7

Klíčová slova česky

výchova k občanství kurikulum revize mezinárodní výzkum odpovědné občanství

Klíčová slova anglicky

citizenship education curriculum revision international research

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 1. 2. 2021 16:51, PhDr. Mgr. Radim Štěrba, Ph.D., DiS.

Anotace

V originále

Příspěvek na základě historické reflexe i současných mezinárodních výzkumů přibližuje jeho současné nedostatky a nabízí možné východisko v podobě oborově kompetenční přístup rozvíjející odpovědné občanství.

Anglicky

The paper, based on historical reflection and current international research, presents its current shortcomings and offers a possible starting point in the form of a professionally competent approach developing responsible citizenship.

Návaznosti

CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000662, interní kód MU
Název: Vzdělávání 2.0 - Rozvoj klíčových kompetencí prostřednictvím podpory vzdělávání zaměřeného na cíl (Akronym: Vzdělávání 2.0)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Vzdělávání 2.0 - Rozvoj klíčových kompetencí prostřednictvím podpory vzdělávání zaměřeného na cíl, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání