2020
Učebnice francouzštiny v kontextu současných podmínek vyučovacího a učebního procesu
SUQUET, PetraZákladní údaje
Originální název
Učebnice francouzštiny v kontextu současných podmínek vyučovacího a učebního procesu
Název anglicky
French language textbooks in the current conditions context of the teaching and learning process
Autoři
Vydání
Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2020, 2020
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
francouzský jazyk; učebnice; dvojjazyčné učebnice; aktivní výuka; individuální přístup ve výuce
Klíčová slova anglicky
French language; school textbooks; bilingual textbooks; active pedagogy; individual approach in teaching
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 2. 3. 2021 10:26, Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D.
V originále
Výstup pojednává o možnostech učebnic přispívat k individualizaci a autonomii žáků a studentů a představuje kritéria výběru jazykových učebnic s přihlédnutím k individualizaci a diferenciaci výuky a učení.
Anglicky
In the conference output, we reflect on how textbooks can contribute to the individualization and autonomy of pupils and students and we present the criteria for selecting language textbooks enabling individualization and differentiation of teaching and learning.