k 2020

Učebnice francouzštiny v kontextu současných podmínek vyučovacího a učebního procesu

SUQUET, Petra

Základní údaje

Originální název

Učebnice francouzštiny v kontextu současných podmínek vyučovacího a učebního procesu

Název anglicky

French language textbooks in the current conditions context of the teaching and learning process

Autoři

Vydání

Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2020, 2020

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

francouzský jazyk; učebnice; dvojjazyčné učebnice; aktivní výuka; individuální přístup ve výuce

Klíčová slova anglicky

French language; school textbooks; bilingual textbooks; active pedagogy; individual approach in teaching

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 2. 3. 2021 10:26, Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D.

Anotace

V originále

Výstup pojednává o možnostech učebnic přispívat k individualizaci a autonomii žáků a studentů a představuje kritéria výběru jazykových učebnic s přihlédnutím k individualizaci a diferenciaci výuky a učení.

Anglicky

In the conference output, we reflect on how textbooks can contribute to the individualization and autonomy of pupils and students and we present the criteria for selecting language textbooks enabling individualization and differentiation of teaching and learning.