MAJCÍK, Martin. Diferenciace učitele v přístupu k chybám vybraných skupin žáků. In XXVIII. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Diferenciace učitele v přístupu k chybám vybraných skupin žáků
Název česky Diferenciace učitele v přístupu k chybám vybraných skupin žáků
Název anglicky Teacher differential behavior during mistake -handling activities
Autoři MAJCÍK, Martin.
Vydání XXVIII. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2020.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky Diferenciace, chyba, zpětná vazba, zapojení
Klíčová slova anglicky Teacher differential behavior, mistake, feedback, engagement
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 17. 2. 2022 13:58.
Anotace
Cílem příspěvku je identifikovat rozdílné chování učitele k žákům v rámci chybové situace. Žáky můžeme rozdělit s ohledem na jejich úspěšnost a zapojení v průběhu hodiny. Z dat vyplývá, že učitelé na základě svých očekávání poskytují žákům rozdílnou podporu
Anotace anglicky
The goal of this paper is to identify teacher differential behaviour during mistake-handling activities. Pupils in the classroom are divided into groups due to engagement and achievement. Teachers have different ways to respond to pupils’ mistakes due to their expectation.
Návaznosti
GA17-03643S, projekt VaVNázev: Vztah mezi charakteristikami výukové komunikace a vzdělávacími výsledky žáků
Investor: Grantová agentura ČR, Vztah mezi charakteristikami výukové komunikace a vzdělávacími výsledky žáků
VytisknoutZobrazeno: 29. 5. 2024 23:05