Diferenciace učitele v přístupu k chybám vybraných skupin žáků
MAJCÍK, Martin. Diferenciace učitele v přístupu k chybám vybraných skupin žáků. In XXVIII. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2020. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Diferenciace učitele v přístupu k chybám vybraných skupin žáků |
Název česky | Diferenciace učitele v přístupu k chybám vybraných skupin žáků |
Název anglicky | Teacher differential behavior during mistake -handling activities |
Autoři | MAJCÍK, Martin. |
Vydání | XXVIII. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2020. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova česky | Diferenciace, chyba, zpětná vazba, zapojení |
Klíčová slova anglicky | Teacher differential behavior, mistake, feedback, engagement |
Příznaky | Recenzováno |
Změnil | Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 17. 2. 2022 13:58. |
Anotace |
---|
Cílem příspěvku je identifikovat rozdílné chování učitele k žákům v rámci chybové situace. Žáky můžeme rozdělit s ohledem na jejich úspěšnost a zapojení v průběhu hodiny. Z dat vyplývá, že učitelé na základě svých očekávání poskytují žákům rozdílnou podporu |
Anotace anglicky |
---|
The goal of this paper is to identify teacher differential behaviour during mistake-handling activities. Pupils in the classroom are divided into groups due to engagement and achievement. Teachers have different ways to respond to pupils’ mistakes due to their expectation. |
Návaznosti | |
---|---|
GA17-03643S, projekt VaV | Název: Vztah mezi charakteristikami výukové komunikace a vzdělávacími výsledky žáků |
Investor: Grantová agentura ČR, Vztah mezi charakteristikami výukové komunikace a vzdělávacími výsledky žáků |
VytisknoutZobrazeno: 30. 5. 2024 10:40