SOJÁK, Petr. Zážitek v hraničních situacích jako forma seberozvoje a sebevzdělávání. Gymnasion, časopis pro zážitkovou pedagogiku. Prázdninová škola Lipnice-Outward Bound ČR, 2019, roč. 2019, ročník 13, číslo 1), s. 51-57. ISSN 0049-9099. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1747056, author = {Soják, Petr}, article_number = {ročník 13, číslo 1)}, keywords = {experience, comfort zone, boundaries, flow}, issn = {0049-9099}, journal = {Gymnasion, časopis pro zážitkovou pedagogiku}, title = {Zážitek v hraničních situacích jako forma seberozvoje a sebevzdělávání}, url = {https://gymnasion.org/wp-content/uploads/2019/05/G24-web.pdf}, volume = {2019}, year = {2019} }
TY - JFULL ID - 1747056 AU - Soják, Petr PY - 2019 TI - Zážitek v hraničních situacích jako forma seberozvoje a sebevzdělávání JF - Gymnasion, časopis pro zážitkovou pedagogiku VL - 2019 IS - ročník 13, číslo 1) SP - 51-57 EP - 51-57 PB - Prázdninová škola Lipnice-Outward Bound ČR SN - 00499099 KW - experience, comfort zone, boundaries, flow UR - https://gymnasion.org/wp-content/uploads/2019/05/G24-web.pdf N2 - Máme v roli lektora/instruktora nabízet model bytí a žití dle svých vlastních hranic a svých vlastních možností nebo se přizpůsobovat hranicím a možnostem klienta, studenta, žáka? ER -
SOJÁK, Petr. Zážitek v hraničních situacích jako forma seberozvoje a sebevzdělávání. \textit{Gymnasion, časopis pro zážitkovou pedagogiku}. Prázdninová škola Lipnice-Outward Bound ČR, 2019, roč.~2019, ročník 13, číslo 1), s.~51-57. ISSN~0049-9099.
|