SOJÁK, Petr. Zážitek v hraničních situacích jako forma seberozvoje a sebevzdělávání. Gymnasion, časopis pro zážitkovou pedagogiku. Prázdninová škola Lipnice-Outward Bound ČR, 2019, roč. 2019, ročník 13, číslo 1), s. 51-57. ISSN 0049-9099.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zážitek v hraničních situacích jako forma seberozvoje a sebevzdělávání
Název anglicky Experience in borderline situations as a form of self-development and self-education
Autoři SOJÁK, Petr.
Vydání Gymnasion, časopis pro zážitkovou pedagogiku, Prázdninová škola Lipnice-Outward Bound ČR, 2019, 0049-9099.
Další údaje
Typ výsledku Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný)
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Klíčová slova česky zážitek, zona komfortu, hranice, flow
Klíčová slova anglicky experience, comfort zone, boundaries, flow
Změnil Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 26. 2. 2021 21:48.
Anotace
Máme v roli lektora/instruktora nabízet model bytí a žití dle svých vlastních hranic a svých vlastních možností nebo se přizpůsobovat hranicím a možnostem klienta, studenta, žáka?
Anotace česky
Máme v roli lektora/instruktora nabízet model bytí a žití dle svých vlastních hranic a svých vlastních možností nebo se přizpůsobovat hranicím a možnostem klienta, studenta, žáka?
Anotace anglicky
Should we offer a model of being and living according to one's own boundaries in the role of a lecturer / instructor and one's own possibilities, or should we adapt to the boundaries and possibilities of the client, student, pupil?
VytisknoutZobrazeno: 21. 5. 2024 09:47