k 2020

Jazykové poradenství jako nástroj podpory autonomního učení

ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina

Základní údaje

Originální název

Jazykové poradenství jako nástroj podpory autonomního učení

Název česky

Jazykové poradenství jako nástroj podpory autonomního učení

Název anglicky

Language Advising as a Tool for Fostering Autonomous Learning

Vydání

Konference AKTEV, 2020

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

jazykové poradenství; autonomní učení; afektivní faktory; metakognitivní kompetence

Klíčová slova anglicky

language advising; autonomous learning; affective factors; metacognitive competences

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 30. 4. 2021 08:45, Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová

Anotace

V originále

Prezentace představuje výsledky přehledové studie shrnující dosavadní výzkum v oblasti jazykového poradenství. Studie poskytuje přehled výzkumných studií, které zkoumají průběh poradenských rozhovorů se zaměřením na poradce, studenta nebo jejich interakci, a ve kterých byly uplatněny metody kvalitativního výzkumu. Přehled zahrnuje zahraniční studie vztahující se jazykovému poradenství jako studijní podpoře při učení se různým cizím jazykům.

Anglicky

This presentation is based on a review study of previous research in the field of language advising. It provides an overview of research studies that examine the course of advising sessions focusing on advisors, advisees or their interaction, and that are based on using qualitative research methods. The overview presents foreign studies related to language advising as study support for learning various foreign languages.

Návaznosti

MUNI/A/0925/2019, interní kód MU
Název: Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu (Akronym: AKTEV IX)
Investor: Masarykova univerzita, Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty