2020
Mýty – omyly – nepravdy: O „chibách“ ve vzdělávání a pedagogice
JANÍK, TomášZákladní údaje
Originální název
Mýty – omyly – nepravdy: O „chibách“ ve vzdělávání a pedagogice
Název česky
Mýty – omyly – nepravdy: O „chibách“ ve vzdělávání a pedagogice
Název anglicky
Mythos – misunderstandings – fallacies: On failures in education and pedagogy
Autoři
Vydání
1., elektronické. Brno, 116 s. 2020
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku
Odborná kniha
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
ISBN
978-80-210-9754-4
Klíčová slova česky
výchova, vzdělávání, škola, učitelé, žáci, vyučování a učení
Klíčová slova anglicky
upbringing, education, school, teachers, students, teaching and learning
Štítky
Změněno: 4. 3. 2021 14:49, Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá
V originále
Kniha je překladem publikace Mythen – Irrtümer – Unwahrheiten: Essays über das „Valsche“ in der Pädagogik editované H. U. Grunderem (Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt, 2017). Zahrnuje sedm esejí sepsaných autory z univerzit v Německu a Švýcarsku, kteří usilují o hlubší výklad některých zavedených náhledů na předmět svého zájmu, jímž je výchova, vzdělávání, škola, učitelé, žáci, vyučování a učení.
Česky
Kniha je překladem publikace Mythen – Irrtümer – Unwahrheiten: Essays über das „Valsche“ in der Pädagogik editované H. U. Grunderem (Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt, 2017). Zahrnuje sedm esejí sepsaných autory z univerzit v Německu a Švýcarsku, kteří usilují o hlubší výklad některých zavedených náhledů na předmět svého zájmu, jímž je výchova, vzdělávání, škola, učitelé, žáci, vyučování a učení.
Anglicky
The book is the translation from Mythen – Irrtümer – Unwahrheiten: Essays über das „Valsche“ in der Pädagogik edited by H. U. Grunder (Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt, 2017). It includes seven essays written by authors from Germany and Switzerland. They strive for profound understanding of issues as upbringing, education, school, teachers, students, teaching and learning.