2020
Současná česká televizní a post-televizní publika: Kvantitativní studie
MACEK, Jakub a Iveta JANSOVÁZákladní údaje
Originální název
Současná česká televizní a post-televizní publika: Kvantitativní studie
Název anglicky
Contemporary Czech television and post-television audiences: quantitative study
Autoři
Vydání
1., elektronické vyd. Brno, 15 s. 2020
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Výzkumná zpráva
Obor
50802 Media and socio-cultural communication
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
ISBN
978-80-210-9759-9
Klíčová slova česky
televizní publika, post-televizní publika, mediální rutiny, audiovizuální obsahy, získávání obsahů
Klíčová slova anglicky
television audiences, post-television audiences, media routines, audiovisual contents, content obtainment
Štítky
Změněno: 8. 3. 2021 11:27, Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá
V originále
Tato výzkumná zpráva shrnuje zjištění kvantitativního výzkumu současných českých televizních publik a jejich mediálních rutin, technologických kompetencí a kulturních preferencí a způsobů, jimiž získávají přístup k audiovizuálním obsahům. Výzkum byl veden týmem z Fakulty sociálních studí Masarykovy univerzity, samotný sběr dat byl pak formou výběrového šetření realizován na konci roku 2019 a začátku roku 2020 výzkumnou agenturou Focus.
Anglicky
This research report is a result of quantitative research into contemporary Czech television audiences and their media routines, technological competencies and cultural preferences which they use in the context of obtaining audiovisual content. The research was carried by a team from Faculty of Socal Science Masaryk university, the data collection was realized at the end of the 2019 and the begining of 2020 by a research agency Focus.
Návaznosti
TL01000306, projekt VaV |
|