V 2020

Současná česká televizní a post-televizní publika: Kvantitativní studie

MACEK, Jakub a Iveta JANSOVÁ

Základní údaje

Originální název

Současná česká televizní a post-televizní publika: Kvantitativní studie

Název anglicky

Contemporary Czech television and post-television audiences: quantitative study

Vydání

1., elektronické vyd. Brno, 15 s. 2020

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Výzkumná zpráva

Obor

50802 Media and socio-cultural communication

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

ISBN

978-80-210-9759-9

Klíčová slova česky

televizní publika, post-televizní publika, mediální rutiny, audiovizuální obsahy, získávání obsahů

Klíčová slova anglicky

television audiences, post-television audiences, media routines, audiovisual contents, content obtainment

Štítky

Změněno: 8. 3. 2021 11:27, Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá

Anotace

V originále

Tato výzkumná zpráva shrnuje zjištění kvantitativního výzkumu současných českých televizních publik a jejich mediálních rutin, technologických kompetencí a kulturních preferencí a způsobů, jimiž získávají přístup k audiovizuálním obsahům. Výzkum byl veden týmem z Fakulty sociálních studí Masarykovy univerzity, samotný sběr dat byl pak formou výběrového šetření realizován na konci roku 2019 a začátku roku 2020 výzkumnou agenturou Focus.

Anglicky

This research report is a result of quantitative research into contemporary Czech television audiences and their media routines, technological competencies and cultural preferences which they use in the context of obtaining audiovisual content. The research was carried by a team from Faculty of Socal Science Masaryk university, the data collection was realized at the end of the 2019 and the begining of 2020 by a research agency Focus.

Návaznosti

TL01000306, projekt VaV
Název: Výzkum dopadu stávající legislativy a strategie Evropské komise pro jednotný digitální trh (DSM) na český audiovizuální průmysl: evaluace (autorsko)právního systému a příprava kulturní politiky v rámci DSM
Investor: Technologická agentura ČR, Výzkum dopadu stávající legislativy a strategie Evropské komise pro jednotný digitální trh (DSM) na český audiovizuální průmysl: evaluace (autorsko)právního systému a příprava kulturní politiky v rámci DSM