Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{1761436, author = {Kroufek, Roman and Činčera, Jan}, address = {Praha}, keywords = {environmental education; environmental literacy; quantitative research}, language = {cze}, location = {Praha}, publisher = {Ministerstvo životního prostředí}, title = {Metodický rámec pro environmentální gramotnost ve školách}, url = {https://www.mzp.cz/C1257458002F0DC7/cz/environmentalni_vzdelavani_poradenstvi/$FILE/OFDN-Souhrnna_zprava_TITSMZP804-20210415.pdf}, year = {2021} }
TY - GEN ID - 1761436 AU - Kroufek, Roman - Činčera, Jan PY - 2021 TI - Metodický rámec pro environmentální gramotnost ve školách VL - Neuveden PB - Ministerstvo životního prostředí CY - Praha KW - environmental education KW - environmental literacy KW - quantitative research UR - https://www.mzp.cz/C1257458002F0DC7/cz/environmentalni_vzdelavani_poradenstvi/$FILE/OFDN-Souhrnna_zprava_TITSMZP804-20210415.pdf N2 - Souhrnná zpráva seznamuje s výsledky rozsáhlého výzkumu environmentální gramotnosti, realizovaného v letech 2019-2020 v rámci projektu TAČR TITSMZP804. Cílovou skupinou výzkumu byli žáci 6., 8. a 9. ročníků základní školy a odpovídajících ročníků víceletého gymnázia. Souhrnná zpráva obsahuje zjištění týkající se jednotlivých aspektů environmentální gramotnosti (environmentální hodnoty a postoje, přesvědčení o schopnosti ovlivňovat stav životního prostředí, proenvironmentální chování, vztah k místu, postoje ke klimatické změně, environmentální vědomosti). Tyto výsledky dává do kontextu sociodemografického, edukačního (zkušenosti žáků s EVVO, výukové strategie EVVO na školách, kvalita EVVO z pohledu učitelů) a regionálního (srovnání dle krajů). Součástí zprávy je také popis vztahu mezi jednotlivými aspekty environmentální gramotnosti. ER -
KROUFEK, Roman a Jan ČINČERA. \textit{Metodický rámec pro environmentální gramotnost ve školách}. Praha: Ministerstvo životního prostředí, 2021, 44 s.
|