Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1761796, author = {Vlčková, Kateřina and Lojdová, Kateřina and Lukas, Josef and Mareš, Jan and Škarková, Lucie and Kohoutek, Tomáš and Květon, Petr and Ježek, Stanislav}, address = {Brno}, edition = {1.}, keywords = {Classroom management; behavioral management; instructional management; need for closure; mixed methods; student teachers; mentor teachers; lower secondary education}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-9651-6}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé}, year = {2020} }
TY - BOOK ID - 1761796 AU - Vlčková, Kateřina - Lojdová, Kateřina - Lukas, Josef - Mareš, Jan - Škarková, Lucie - Kohoutek, Tomáš - Květon, Petr - Ježek, Stanislav PY - 2020 TI - Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé VL - Pedagogický výzkum, sv. 1 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021096516 KW - Classroom management KW - behavioral management KW - instructional management KW - need for closure KW - mixed methods KW - student teachers KW - mentor teachers KW - lower secondary education N2 - Úspěšnost v řízení třídy je jedním z faktorů, které u začínajících učitelů rozhodují o tom, zda setrvají v profesi, a u zkušenějších učitelů o jejich spokojenosti s profesí. Začínající učitelé se často cítí na řízení třídy studiem nepřipraveni, a to i přes to, že absolvují praxe na školách. Není-li však učitel s to řídit úspěšně třídu, nevytváří podmínky pro efektivní učení žáků. Cílem monografie je přispět k poznání řízení třídy u studentů učitelství a u jejich provázejících učitelů při výuce na druhém stupni základní školy. Řízení třídy jsme zkoumali pomocí pozorování, rozhovorů a dotazníků a sledovali jej z hlediska chování žáků, vedení výuky, reaktivních i proaktivních strategií. Výsledky ukazují také vztah mezi osobnostní charakteristikou potřeby kognitivního uzavření a řízením třídy. ER -
VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ, Lucie ŠKARKOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Petr KVĚTON a Stanislav JEŽEK. \textit{Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 278 s. Pedagogický výzkum, sv. 1. ISBN~978-80-210-9651-6.
|