2020
Functional Plurality of Language in Contextualised Discourse
HEADLANDOVÁ KALISCHOVÁ, Irena a Martin NĚMECZákladní údaje
Originální název
Functional Plurality of Language in Contextualised Discourse
Název česky
Funkční pluralita jazyka v kontexualizovaném diskurzu
Vydání
1. vyd. Brno, 172 s. 2020
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
ISBN
978-80-210-9766-7
Klíčová slova česky
anglický diskurz; lingvistická studia; mediální diskurz; literární diskurz; CLIL; korpusová lingvistika
Klíčová slova anglicky
English dicourse; lingustics studies; media discourse; literary discourse; CLIL; corpus linguistics
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 21. 4. 2021 10:33, Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá
V originále
The volume presents eleven articles written by participants of the Eighth Brno Conference on Linguistics Studies in English held on 12-13 September 2019. The papers (including two plenary speeches delivered by Prof. Julia Hüttner from University of Vienna, and Assoc. Prof. Markéta Malá from Charles University, Prague) offer a range of linguistic topics, covering media discourse, learner discourse (e.g. CLIL), literary genre, language of advertising, and the interdisciplinary approach to language and international relations, to name just a few.
Česky
Sborník předkládá jedenáct článků, jejichž autory a autorkami byli účastníci lingvistické konference “Eighth Brno Conference on Linguistics Studies in English”, která se konala 12.-13. září 2019. Soubor článků zahrnuje mj. i dvě plenární přednášky (od Prof. Julie Hüttner z Universität Wien, Vídeň, a doc. PhDr. Markéty Malé, Ph.D. z Karlovy univerzity, Praha) a nabízí širokou škálu jazykovědných témat, jako jsou například diskurz v médiích, výuka angličtiny na různých vzdělávacích stupních (např. CLIL), literární žánr, jazyk reklamy nebo interdisciplinární přístup k výuce jazyka a mezinárodních vztahů.