B 2019

Školní speciální pedagog a školní psycholog v inkluzivní škole a možnosti jejich spolupráce s interními a externími subjekty

PIPEKOVÁ, Jarmila, Miroslava BARTOŇOVÁ, Jana MAGEROVÁ, Evžen ŘEHULKA, Jan VIKTORIN et. al.

Základní údaje

Originální název

Školní speciální pedagog a školní psycholog v inkluzivní škole a možnosti jejich spolupráce s interními a externími subjekty

Název česky

Školní speciální pedagog a školní psycholog v inkluzivní škole a možnosti jejich spolupráce s interními a externími subjekty

Název anglicky

School Special Educator and School Psychologist at Inclusive School and Possibilities of Their Cooperation with Internal and External Subjects

Autoři

Vydání

1. vyd. Brno, 101 s. 2019

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50302 Education, special

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

ISBN

978-80-210-9310-2

Klíčová slova česky

inkluzivní škola; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; školní poradenské pracoviště; školní speciální pedagog; školní psycholog

Klíčová slova anglicky

inclusive school; pupil with special educational needs; school counselling centre; school special educator; school psychologist

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 20. 5. 2021 08:33, Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá

Anotace

V originále

Publikace prezentuje projekt „Škola pro všechny: Inkluze jako cesta k efektivnímu vzdělávání všech žáků“ se zaměřením na klíčovou aktivitu 3 a 4 „Podpora školních poradenských pracovišť.“ Cílem projektu je zvyšování kompetencí pedagogických pracovníků v inkluzivním vzdělávání. Klíčová aktivita 3 je zaměřena na verifikaci pozice koordinátora inkluze ve škole. Klíčová aktivita 4 se zabývá tématem odborných pracovníků se zřetelem na pozici školního psychologa a školního speciálního pedagoga v inkluzivní škole.

Anglicky

The publication presents the project “School for Everyone: Inclusion as the Way for the Effective Education of all Pupils” with the focus on the Key Activity 3 and 4 “The Support for the School Counselling Institutions”. The aim of the project is to raise the teachers´ competences in inclusive education. The Key Activity 3 is focused on the verification of the inclusion coordinator position at school. The Key Activity 4 deals with the topic of a team of school specialists with the emphasis on the position of the school psychologist and the school special educator at inclusive school.

Návaznosti

CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000210, interní kód MU
Název: Škola pro všechny: Inkluze jako cesta k efektivnímu vzdělávání všech žáků
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola pro všechny: Inkluze jako cesta k efektivnímu vzdělávání všech žáků, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání