2019
Školní speciální pedagog a školní psycholog v inkluzivní škole a možnosti jejich spolupráce s interními a externími subjekty
PIPEKOVÁ, Jarmila, Miroslava BARTOŇOVÁ, Jana MAGEROVÁ, Evžen ŘEHULKA, Jan VIKTORIN et. al.Základní údaje
Originální název
Školní speciální pedagog a školní psycholog v inkluzivní škole a možnosti jejich spolupráce s interními a externími subjekty
Název česky
Školní speciální pedagog a školní psycholog v inkluzivní škole a možnosti jejich spolupráce s interními a externími subjekty
Název anglicky
School Special Educator and School Psychologist at Inclusive School and Possibilities of Their Cooperation with Internal and External Subjects
Autoři
Vydání
1. vyd. Brno, 101 s. 2019
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50302 Education, special
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
ISBN
978-80-210-9310-2
Klíčová slova česky
inkluzivní škola; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; školní poradenské pracoviště; školní speciální pedagog; školní psycholog
Klíčová slova anglicky
inclusive school; pupil with special educational needs; school counselling centre; school special educator; school psychologist
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 20. 5. 2021 08:33, Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá
V originále
Publikace prezentuje projekt „Škola pro všechny: Inkluze jako cesta k efektivnímu vzdělávání všech žáků“ se zaměřením na klíčovou aktivitu 3 a 4 „Podpora školních poradenských pracovišť.“ Cílem projektu je zvyšování kompetencí pedagogických pracovníků v inkluzivním vzdělávání. Klíčová aktivita 3 je zaměřena na verifikaci pozice koordinátora inkluze ve škole. Klíčová aktivita 4 se zabývá tématem odborných pracovníků se zřetelem na pozici školního psychologa a školního speciálního pedagoga v inkluzivní škole.
Anglicky
The publication presents the project “School for Everyone: Inclusion as the Way for the Effective Education of all Pupils” with the focus on the Key Activity 3 and 4 “The Support for the School Counselling Institutions”. The aim of the project is to raise the teachers´ competences in inclusive education. The Key Activity 3 is focused on the verification of the inclusion coordinator position at school. The Key Activity 4 deals with the topic of a team of school specialists with the emphasis on the position of the school psychologist and the school special educator at inclusive school.
Návaznosti
CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000210, interní kód MU |
|