PELÁNEK, Radek, Tomáš EFFENBERGER a Jaroslav ČECHÁK. Complexity and Difficulty of Items in Learning Systems. International Journal of Artificial Intelligence in Education. 2022, roč. 32, č. 1, s. 196-232. ISSN 1560-4292. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/s40593-021-00252-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Complexity and Difficulty of Items in Learning Systems
Autoři PELÁNEK, Radek (203 Česká republika, garant, domácí), Tomáš EFFENBERGER (203 Česká republika, domácí) a Jaroslav ČECHÁK (203 Česká republika, domácí).
Vydání International Journal of Artificial Intelligence in Education, 2022, 1560-4292.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Švýcarsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Impakt faktor Impact factor: 4.900
Kód RIV RIV/00216224:14330/22:00124952
Organizační jednotka Fakulta informatiky
Doi http://dx.doi.org/10.1007/s40593-021-00252-4
UT WoS 000647045400001
Klíčová slova anglicky adaptive learning; student modeling; difficulty; complexity
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Radek Pelánek, Ph.D., učo 4297. Změněno: 21. 4. 2022 15:26.
Anotace
Complexity and difficulty are two closely related but distinct concepts. These concepts are important in the development of intelligent learning systems, e.g., for sequencing items, student modeling, or content management. We show how to use complexity and difficulty measures in the development of learning systems and provide guidance on how to think, reason, and communicate about these notions. To do so, we propose a pragmatic distinction between difficulty and complexity measures. At the same time, we acknowledge the limitations of any simple distinction and discuss several potentially confounding issues: context, biases, and scaffoldings. We also provide an overview of specific measures and their applications in several educational domains and a detailed analysis of measures for problems in introductory programming.
Návaznosti
MUNI/A/1549/2020, interní kód MUNázev: Zapojení studentů Fakulty informatiky do mezinárodní vědecké komunity 21 (Akronym: SKOMU)
Investor: Masarykova univerzita, Zapojení studentů Fakulty informatiky do mezinárodní vědecké komunity 21
MUNI/A/1573/2020, interní kód MUNázev: Aplikovaný výzkum: vyhledávání, analýza a vizualizace rozsáhlých dat, zpracování přirozeného jazyka, umělá inteligence pro analýzu biomedicínských obrazů.
Investor: Masarykova univerzita, Aplikovaný výzkum: vyhledávání, analýza a vizualizace rozsáhlých dat, zpracování přirozeného jazyka, umělá inteligence pro analýzu biomedicínských obrazů.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 18:48