Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1792068, author = {Rodová, Veronika and Dittingerová, Eva and Katja, Ropertand Perne and Tomáš, Mohapl Doležal}, booktitle = {Na cestě ke spravedlnosti ve vzdělávání: Pedagogický výzkum pro lepší praxi a politiku.}, keywords = {well-being; drama in education; wellness; teacher}, language = {cze}, title = {Wellbeing ve škole. Pohled na téma skrze metody dramatické výchovy}, year = {2021} }
TY - CONF ID - 1792068 AU - Rodová, Veronika - Dittingerová, Eva - Katja, Ropert- Perne - Tomáš, Mohapl Doležal PY - 2021 TI - Wellbeing ve škole. Pohled na téma skrze metody dramatické výchovy KW - well-being KW - drama in education KW - wellness KW - teacher N2 - Příspěvek přináší vybrané výsledky procesu zkoumání tématu wellbeingu skrze metody dramatické výchovy, což bylo náplní vzdělávacího cyklu pro učitele základních škol v rámci mezinárodního pro-jektu “To be or not to be well? - Drama and theatre in education”. Proces byl postavený na tvořivosti a partnerském vztahu lektorů a účastníků coby významném předpokladu změny. Základním principem byla hra v roli a následná diskuze jako zdroj cyklické reflexe tématu wellbeingu. Jádro příspěvku tvoří výstupy zprostředkované skrze rozvíjení obsahu životní a profesní spokojenosti a polarity pojmů žití a přežívání. ER -
RODOVÁ, Veronika, Eva DITTINGEROVÁ, Ropert- Perne KATJA a Mohapl Doležal TOMÁŠ. Wellbeing ve škole. Pohled na téma skrze metody dramatické výchovy. In \textit{Na cestě ke spravedlnosti ve vzdělávání: Pedagogický výzkum pro lepší praxi a politiku.}. 2021.
|