DYNEL, Marta a Jan CHOVANEC. Creating and sharing public humour across traditional and new media. In A special issue of the Journal of Pragmatics. 1. vyd. Amsterdam: Elsevier, 2021, s. 151-425. ISSN 0378-2166.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Creating and sharing public humour across traditional and new media
Autoři DYNEL, Marta a Jan CHOVANEC.
Vydání 1. vyd. Amsterdam, A special issue of the Journal of Pragmatics, od s. 151-425, 275 s. 2021.
Nakladatel Elsevier
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Obor 60203 Linguistics
Stát vydavatele Nizozemské království
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Impakt faktor Impact factor: 1.860
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISSN 0378-2166
Klíčová slova česky humor; intertextualita; diskurz; sociální média; mediální jazyk; stylistika; pragmatika
Klíčová slova anglicky humour; intertextuality; discourse; social media; media language; stylistics; pragmatics
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D., učo 39970. Změněno: 30. 3. 2022 13:44.
Anotace
This special issue explores the forms and functions of humour in traditional media, new media, as well as across media with pragmatic apparatus. The focus is on how speakers, interlocutors and users design and make sense of humorous messages in public technology-mediated contexts.
Anotace česky
Toto zvláštní číslo je věnováno formám a funkcím humoru v tradičních médiích, nových mediích i sociálních sítích. Zabývá se způsoby, jakým mluvčí a uživatelé vytvářejí a intepretují humorné příspěvky.
Návaznosti
MUNI/A/1376/2020, interní kód MUNázev: Paradigms, strategies and developments - English lingustics and translation
Investor: Masarykova univerzita, Paradigms, strategies and developments - English lingustics and translation
VytisknoutZobrazeno: 25. 5. 2024 20:19