2021
Creating and sharing public humour across traditional and new media
DYNEL, Marta a Jan CHOVANECZákladní údaje
Originální název
Creating and sharing public humour across traditional and new media
Autoři
DYNEL, Marta a Jan CHOVANEC
Vydání
1. vyd. Amsterdam, A special issue of the Journal of Pragmatics, od s. 151-425, 275 s. 2021
Nakladatel
Elsevier
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Obor
60203 Linguistics
Stát vydavatele
Nizozemské království
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Impakt faktor
Impact factor: 1.860
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISSN
Klíčová slova česky
humor; intertextualita; diskurz; sociální média; mediální jazyk; stylistika; pragmatika
Klíčová slova anglicky
humour; intertextuality; discourse; social media; media language; stylistics; pragmatics
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 30. 3. 2022 13:44, Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.
V originále
This special issue explores the forms and functions of humour in traditional media, new media, as well as across media with pragmatic apparatus. The focus is on how speakers, interlocutors and users design and make sense of humorous messages in public technology-mediated contexts.
Česky
Toto zvláštní číslo je věnováno formám a funkcím humoru v tradičních médiích, nových mediích i sociálních sítích. Zabývá se způsoby, jakým mluvčí a uživatelé vytvářejí a intepretují humorné příspěvky.
Návaznosti
MUNI/A/1376/2020, interní kód MU |
|