s 2021

Creating and sharing public humour across traditional and new media

DYNEL, Marta a Jan CHOVANEC

Základní údaje

Originální název

Creating and sharing public humour across traditional and new media

Autoři

DYNEL, Marta a Jan CHOVANEC

Vydání

1. vyd. Amsterdam, A special issue of the Journal of Pragmatics, od s. 151-425, 275 s. 2021

Nakladatel

Elsevier

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu

Obor

60203 Linguistics

Stát vydavatele

Nizozemské království

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Impakt faktor

Impact factor: 1.860

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISSN

Klíčová slova česky

humor; intertextualita; diskurz; sociální média; mediální jazyk; stylistika; pragmatika

Klíčová slova anglicky

humour; intertextuality; discourse; social media; media language; stylistics; pragmatics

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 30. 3. 2022 13:44, Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.

Anotace

V originále

This special issue explores the forms and functions of humour in traditional media, new media, as well as across media with pragmatic apparatus. The focus is on how speakers, interlocutors and users design and make sense of humorous messages in public technology-mediated contexts.

Česky

Toto zvláštní číslo je věnováno formám a funkcím humoru v tradičních médiích, nových mediích i sociálních sítích. Zabývá se způsoby, jakým mluvčí a uživatelé vytvářejí a intepretují humorné příspěvky.

Návaznosti

MUNI/A/1376/2020, interní kód MU
Název: Paradigms, strategies and developments - English lingustics and translation
Investor: Masarykova univerzita, Paradigms, strategies and developments - English lingustics and translation