SPURNÝ, Lubomír. Schenker in Böhmen : Ein Beitrag zur Rezeption von Schenkers Musiktheorie. In Schwab-Felisch, Oliver; Polth, Michael; Fladt, Hartmut. Schenkerian Analysis – Analyse nach Heinrich Schenker. 1. vyd. Hildesheim: Georg Olms Verlag, 2021, s. 289-296. Studien und Materialien zur Musikwissenschaft. ISBN 978-3-487-14724-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Schenker in Böhmen : Ein Beitrag zur Rezeption von Schenkers Musiktheorie
Název anglicky Schenker in Bohemia : A Contribution to the Reception of Schenker's Music Theory
Autoři SPURNÝ, Lubomír (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Hildesheim, Schenkerian Analysis – Analyse nach Heinrich Schenker, od s. 289-296, 8 s. Studien und Materialien zur Musikwissenschaft, 2021.
Nakladatel Georg Olms Verlag
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 60403 Performing arts studies
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14210/21:00122567
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-3-487-14724-6
Klíčová slova česky Heinrich Schenker; hudební teorie
Klíčová slova anglicky Heinrich Schenker; music theory
Štítky rivok
Změnil Změnil: Mgr. et Mgr. Stanislav Hasil, učo 415267. Změněno: 18. 4. 2022 15:11.
Anotace
The study Schenker in Böhmen is devoted to postwar reception of oeuvre of the work of the Austrian music theorist Heinrich Schenker in Czech (Czechoslovak) musicology. His oeuvre is represented chiefly by three parts of the work Neue musikalische Theorien und Phantasien (Harmonielehre, Kontrapunkt I, II and Der freie Satz), which form a fundamental conceptual apparatus. Above all, the latter publication (Der freie Satz, 1935) became the subject of interest of Czech musicologists in the 1990s.
Anotace anglicky
The study Schenker in Böhmen is devoted to postwar reception of oeuvre of the work of the Austrian music theorist Heinrich Schenker in Czech (Czechoslovak) musicology. His oeuvre is represented chiefly by three parts of the work Neue musikalische Theorien und Phantasien (Harmonielehre, Kontrapunkt I, II and Der freie Satz), which form a fundamental conceptual apparatus. Above all, the latter publication (Der freie Satz, 1935) became the subject of interest of Czech musicologists in the 1990s.
Návaznosti
MUNI/A/1095/2020, interní kód MUNázev: Hudba a její paměť
Investor: Masarykova univerzita, Hudba a její paměť
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 03:06