SALAYOVÁ, Andrea, Tereza ŠEVČÍKOVÁ a Libor ŠVANDA. Inovace ve výuce lékařské terminologie na LF v době dostančního vzdělávání. In Týden CJV. 2021.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Inovace ve výuce lékařské terminologie na LF v době dostančního vzdělávání
Název anglicky Inovations in the teaching of medical terminology at LF MUNI during the time of online learning
Autoři SALAYOVÁ, Andrea, Tereza ŠEVČÍKOVÁ a Libor ŠVANDA.
Vydání Týden CJV, 2021.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Centrum jazykového vzdělávání
Klíčová slova česky distanční vzdělávání; online nástroje; metody hodnocení
Klíčová slova anglicky online teaching; online tools; evaluation methods
Změnil Změnila: Mgr. Andrea Salayová, Ph.D., učo 450831. Změněno: 10. 2. 2022 14:07.
Anotace
Přechod na distanční způsob výuky z důvodu pandemie přinutil všechny učitele přizpůsobit tradiční hodiny a zavedený způsob ověřování nabytých kompetencí novým podmínkám. Tým latinářů na Lékařské fakultě se v nové situaci snažil nepřistupovat k distanční výuce pouze jako k provizornímu řešení vynucenému okolnostmi, ale viděl také příležitost k zefektivnění práce na seminářích, k širokému zapojení dostupných online nástrojů a ke změnám ve způsobu testování a zkoušení. Věříme, že mnohé nově zavedené prvky úspěšně využijeme i po návratu studentů do učeben.
Anotace anglicky
The change to online teaching due to pandemic forced the teachers to modify the traditional classes and the traditional way of evaluation. Team of the latin teachers at the Faculty of Medicine tried not to take this circumstance as a negative, but used it create more effective tools for students using various online applications. The changes were also made in the way of testing and examining the students. We believe that many of these new tools will be used even after our return to the classrooms in person.
VytisknoutZobrazeno: 22. 7. 2024 22:55