2021
Netradiční studenti pedagogických oborů na českých vysokých školách.
NOVOTNÝ, Petr, Petr NOVOTNÝ, Milada RABUŠICOVÁ, Libor JUHAŇÁK, Dana KNOTOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Netradiční studenti pedagogických oborů na českých vysokých školách.
Název anglicky
Non-traditional students studying education in Czech universities
Autoři
Vydání
1., elektronické vyd. Brno, 306 s. 2021
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
ISBN
978-80-210-9974-6
Klíčová slova česky
netradiční studenti; pedagogické obory; výzkum; angažovanost ve studiu
Klíčová slova anglicky
non-traditional students; education degrees; research; study engagement
Štítky
Změněno: 11. 1. 2022 12:53, doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
V originále
Monografie je věnována tématu netradičních studentů v terciárním vzdělávání. Hlavním definičním kritériem této skupiny je věk a přestávka ve formálním vzdělávání po dokončení střední školy. Z netradičních studentů studujících na českých vysokých školách byli vybráni studenti studující pedagogické obory, tedy obory, které poskytují kvalifikaci pro práci ve vzdělávání (např. učitelé, poradci, vychovatelé, sociální pedagogové, asistenti učitele, vzdělavatelé dospělých). Kniha je rozdělená do 11 vzájemně propojených kapitol prezentujících teoretická východiska, metodologii a výsledky výzkumu provedeného autory knihy s využitím smíšeného výzkumného designu.
Anglicky
This publication is devoted to the topic of non-traditional students in tertiary education. The key criteria for our definition of this group are age and a break in the formal educational trajectory after high school. From among all the non-traditional students in Czech higher education, we selected those who chose university studies in study programs that qualify them for work in education (e.g., teachers, counsellors, youth workers, teacher assistants, social educators, and adult educators). The book is divided into 11 interconnected chapters presenting theoretical background, methodology and results of mixed design research conducted by the team of authors.