2021
Praxe studijního programu Učitelství pro mateřské školy: Metodická příručka pro studenty
SYSLOVÁ, Zora, Lucie ŠTĚPÁNKOVÁ, Miroslav JINDRA, Iva KOUŘILOVÁ, Hana KŘÍŽOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Praxe studijního programu Učitelství pro mateřské školy: Metodická příručka pro studenty
Název anglicky
Practice of the study program Teacher Training for Kindergartens: Methodical Handbook for Students
Autoři
SYSLOVÁ, Zora, Lucie ŠTĚPÁNKOVÁ, Miroslav JINDRA, Iva KOUŘILOVÁ, Hana KŘÍŽOVÁ, Leona MUŽÍKOVÁ, Pavla NOVOTNÁ, Hana STADLEROVÁ a Daniela TAYLOR
Vydání
1., elektronické vyd. Brno, 115 s. 2021
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
ISBN
978-80-210-7982-3
Klíčová slova česky
Praxe; studenti oboru Učitelství pro mateřské školy; reflexe; portfolio.
Klíčová slova anglicky
Practice; students of Preschool Teacher Training; reflection; portfolio.
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 3. 1. 2022 08:20, Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá
V originále
Metodická příručka vznikla s cílem pomoci studentům bakalářského studijního programu Učitelství pro mateřské školy lépe se orientovat v systému pedagogických a didaktických praxí tak, aby měli ucelenou představu o jejich organizaci a vztahu k některým teoretickým předmětům. Současně by měla poskytnout hlubší vhled do vztahu mezi teorií a praxí prostřednictvím portfolia a přiblížit jeho funkci v samém závěru studia, tedy při státní závěrečné zkoušce.
Anglicky
The methodological manual was created with the aim of helping students of the bachelor's study program Teacher Training for Kindergartens to better understand the system of pedagogical and didactic practices so that they have a comprehensive idea of their organization and relationship to some theoretical subjects. At the same time, it should provide a deeper insight into the relationship between theory and practice through the portfolio and approach its function at the very end of the study, ie during the final state examination.