VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Tomáš HORČIČKA and Michal ŠAFAŘÍK. Případová studie výuky elementárního psaní během distanční výuky (Teaching Elementary Writing Through Distance Learning – Case Study). In Doktorandská konference studentů Pedagogické fakulty MU. 2021.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Případová studie výuky elementárního psaní během distanční výuky
Name (in English) Teaching Elementary Writing Through Distance Learning – Case Study
Authors VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Tomáš HORČIČKA and Michal ŠAFAŘÍK.
Edition Doktorandská konference studentů Pedagogické fakulty MU, 2021.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Presentations at conferences
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
Changed by Changed by: Dana Nesnídalová, učo 831. Changed: 7/3/2022 10:14.
Links
MUNI/A/1552/2020, interní kód MUName: Studie případu jako badatelský přístup ve výzkumu vzdělávání (Acronym: SPříP)
Investor: Masaryk University
PrintDisplayed: 18/7/2024 18:13