2021
Proces identifikace žáků třetích tříd ZŠ s literárním a divadelním arte(f)aktem
JINDRA, MiroslavZákladní údaje
Originální název
Proces identifikace žáků třetích tříd ZŠ s literárním a divadelním arte(f)aktem
Název česky
Proces identifikace žáků třetích tříd ZŠ s literárním a divadelním arte(f)aktem
Název anglicky
The process of identifying third grade elementary school students with literary and theatrical arti(f)act
Autoři
Vydání
XIII. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury, 2021
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
60206 Specific literatures
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
identifikace, recepce, dětský čtenář, dětský divák, reflektivní dílna
Klíčová slova anglicky
identification, reception, children's reader, children's spectator, reflective workshop
Změněno: 14. 1. 2022 13:15, MgA. Miroslav Jindra, Ph.D.
V originále
Příspěvek se zabývá výzkumem identifikace dětských čtenářů a dětského divadelního publika s uměleckým dílem. Uvádí dílčí výsledky obsahové analýzy z reflektivních dílen, které doplňují a konkretizují předchozí prezentované výstupy v rámci disertačního projektu.
Anglicky
The paper deals with the research of the identification of children's readers and children's theatrical audiences with a work of art. It presents partial results of content analysis from reflective workshops, which complement and concretize the previous presented outputs within the dissertation project.
Návaznosti
MUNI/A/1596/2020, interní kód MU |
|