k 2021

Proces identifikace žáků třetích tříd ZŠ s literárním a divadelním arte(f)aktem

JINDRA, Miroslav

Základní údaje

Originální název

Proces identifikace žáků třetích tříd ZŠ s literárním a divadelním arte(f)aktem

Název česky

Proces identifikace žáků třetích tříd ZŠ s literárním a divadelním arte(f)aktem

Název anglicky

The process of identifying third grade elementary school students with literary and theatrical arti(f)act

Vydání

XIII. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury, 2021

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

60206 Specific literatures

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

identifikace, recepce, dětský čtenář, dětský divák, reflektivní dílna

Klíčová slova anglicky

identification, reception, children's reader, children's spectator, reflective workshop
Změněno: 14. 1. 2022 13:15, MgA. Miroslav Jindra, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá výzkumem identifikace dětských čtenářů a dětského divadelního publika s uměleckým dílem. Uvádí dílčí výsledky obsahové analýzy z reflektivních dílen, které doplňují a konkretizují předchozí prezentované výstupy v rámci disertačního projektu.

Anglicky

The paper deals with the research of the identification of children's readers and children's theatrical audiences with a work of art. It presents partial results of content analysis from reflective workshops, which complement and concretize the previous presented outputs within the dissertation project.

Návaznosti

MUNI/A/1596/2020, interní kód MU
Název: Jazyková a literární komunikace IV. (Akronym: JLK4)
Investor: Masarykova univerzita, Jazyková a literární komunikace IV.