JINDRA, Miroslav. Proces identifikace žáků třetích tříd ZŠ s literárním a divadelním arte(f)aktem. In XIII. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury. 2021.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Proces identifikace žáků třetích tříd ZŠ s literárním a divadelním arte(f)aktem
Název česky Proces identifikace žáků třetích tříd ZŠ s literárním a divadelním arte(f)aktem
Název anglicky The process of identifying third grade elementary school students with literary and theatrical arti(f)act
Autoři JINDRA, Miroslav.
Vydání XIII. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury, 2021.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 60206 Specific literatures
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky identifikace, recepce, dětský čtenář, dětský divák, reflektivní dílna
Klíčová slova anglicky identification, reception, children's reader, children's spectator, reflective workshop
Změnil Změnil: MgA. Miroslav Jindra, Ph.D., učo 476168. Změněno: 14. 1. 2022 13:15.
Anotace
Příspěvek se zabývá výzkumem identifikace dětských čtenářů a dětského divadelního publika s uměleckým dílem. Uvádí dílčí výsledky obsahové analýzy z reflektivních dílen, které doplňují a konkretizují předchozí prezentované výstupy v rámci disertačního projektu.
Anotace anglicky
The paper deals with the research of the identification of children's readers and children's theatrical audiences with a work of art. It presents partial results of content analysis from reflective workshops, which complement and concretize the previous presented outputs within the dissertation project.
Návaznosti
MUNI/A/1596/2020, interní kód MUNázev: Jazyková a literární komunikace IV. (Akronym: JLK4)
Investor: Masarykova univerzita, Jazyková a literární komunikace IV.
VytisknoutZobrazeno: 12. 9. 2024 20:24