2021
La situation de l’enseignement du français dans les établissements scolaires en République tchèque
BAKEŠOVÁ, Václava, Hana DELALANDE a Sylva NOVÁKOVÁZákladní údaje
Originální název
La situation de l’enseignement du français dans les établissements scolaires en République tchèque
Název česky
Situace výuky francouzštiny ve školách v České republice
Název anglicky
The situation of French teaching in schools in the Czech Republic
Autoři
BAKEŠOVÁ, Václava, Hana DELALANDE a Sylva NOVÁKOVÁ
Vydání
1. vyd. Plzeň, Bulletin de la SUF, od s. 32-40, 9 s. 2021
Nakladatel
Sdružení učitelů francouzštiny
Další údaje
Jazyk
francouzština
Typ výsledku
Popularizační texty a aktivity
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
výuka francouzštiny; dotazníkově šetření mezi učiteli; aktuální výzvy ve výuce francouzštiny v ČR
Klíčová slova anglicky
teaching French; a questionnaire survey among teachers; current challenges in teaching French in the Czech Republic
Změněno: 26. 2. 2022 11:56, doc. Mgr. Václava Bakešová, Ph.D.
V originále
En 2020, une analyse des besoins des enseignants de français a été réalisée sous forme d'une enquête nationale dans le but d’obtenir une vision plus large de la situation des établissements scolaires et des difficultés que les enseignants rencontrent. Le questionnaire en ligne a été créé dans le cadre de coopération de la SUF, Gallica, des didacticiens des Facultés de Pédagogie et de l’Institut Français de Prague. Cet article contient la présentation des résultats de l'enquête.
Česky
V roce 2020 byla provedena analýza potřeb učitelů francouzštiny formou celostátního dotazníkového šetření s cílem získat širší pohled na situaci škol a na těžkosti, se kterými se učitelé setkávají. Online dotazník vznikl v rámci spolupráce SUF, Gallica, didaktiků pedagogických fakult a Francouzského institutu v Praze. Tento článek obsahuje prezentaci výsledků šetření.
Anglicky
In 2020, an analysis of the needs of French teachers was carried out in the form of a national survey with the aim of obtaining a broader view of the situation of schools and the difficulties that teachers encounter. The online questionnaire was created in the framework of cooperation between the SUF, Gallica, didacticians from the Faculties of Pedagogy and the French Institute in Prague. This article contains the presentation of the results of the survey.