2021
Nouvelles approches de promotion de FLE : pour une formation „durable“ des enseignants de FLE
BAKEŠOVÁ, VáclavaZákladní údaje
Originální název
Nouvelles approches de promotion de FLE : pour une formation „durable“ des enseignants de FLE
Název česky
Nové přístupy k propagaci FLE: pro „udržitelný“ rozvoj vzdělávání učitelů FLE
Název anglicky
New approaches to promoting FFL: for a “sustainable” training of FFL teachers
Autoři
Vydání
XXVe Symposium de l‘Association tchèque des professeurs de français. La classe de FLE écolo. Poděbrady 2021. 2021
Další údaje
Jazyk
francouzština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
vzdělávání učitelů; udržitelný rozvoj; propagace francouzštiny
Klíčová slova anglicky
teacher education; Sustainable Development; promotion of French Language
Změněno: 26. 2. 2022 11:58, doc. Mgr. Václava Bakešová, Ph.D.
V originále
Dans cet atelier de nouveaux moteurs et approches motivantes pour l'enseignement du français sont proposés. L'une des propositions actuelles est la carte interactive du français naissante qui permettra de nouer de nouvelles formes de coopération entre différents degrés des écoles et des entreprises. Le développement des compétences encadré dans les programmes de formation de futurs enseignants de FLE y est associé.
Česky
V tomto workshopu jsou navrženy nové podněty a motivující přístupy pro výuku francouzštiny. Jedním z aktuálních návrhů je vznikající interaktivní mapa francouzštiny, která umožní navazovat nové formy spolupráce mezi různými stupni škol i firem. S tím rovněž souvisí rozvoj kompetencí jako součástí studijních programů pro budoucí učitele FLE.
Anglicky
In this workshop new engines and motivating approaches for the teaching of French are proposed. One of the current proposals is the emerging interactive map of French which will make it possible to establish new forms of cooperation between different levels of schools and businesses. The development of skills framed in the training programs for future FFL teachers is associated with this.