GULOVÁ, Lenka a Martina KUROWSKI. Wasted opportunity: Trends and changes of social pedagogy in the environment of the Department of Social Education, Faculty of Education, Masaryk University. Sociální pedagogika: časopis pro vědu a praxi. Česká republika: Univerzita Tomáše bati ve Zlíně, 2021, roč. 9, č. 1, s. 93-96. ISSN 1805-8825.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Wasted opportunity: Trends and changes of social pedagogy in the environment of the Department of Social Education, Faculty of Education, Masaryk University
Název česky Promarněná příležitost: Trendy a změny v sociální pedagogice v České republice. prostředí katedry sociální pedagogiky Pedagogické fakulty UK, Masarykovy univerzity
Autoři GULOVÁ, Lenka a Martina KUROWSKI.
Vydání Sociální pedagogika: časopis pro vědu a praxi, Česká republika, Univerzita Tomáše bati ve Zlíně, 2021, 1805-8825.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky sociální pedagogika; změna; trendy ve vzdělávání; projektování
Klíčová slova anglicky social pedagogy; change; trends in education; project designing
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Martina Kurowski, Ph.D., učo 56187. Změněno: 1. 2. 2022 11:20.
Anotace
The article aims to present the trends and changes that have appeared in the new accreditations of the Bachelor's degree program in social pedagogy and leisure at the Faculty of Education of Masaryk University. It emphasizes the importance of designing and transdisciplinary approach.
Anotace česky
Článek má ambice představit trendy a změny, které se objevily v nových akreditacích bakalářského studijního programu sociální pedagogika a volný čas. Zdůrazňuje význam projektování a transdisciplinárního přístupu.
VytisknoutZobrazeno: 21. 5. 2024 09:36