DENGLEROVÁ, Denisa, Radim ŠÍP, Martina KUROWSKI, Lenka GULOVÁ, Markéta KOŠATKOVÁ, František TRAPL, Miroslav BIELIK a Lenka ĎULÍKOVÁ. Inkluze v situačním poli: výzkum komplexního fenoménu. In 29. konference ČAPV. 2021.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Inkluze v situačním poli: výzkum komplexního fenoménu
Název česky Inkluze v situačním poli: výzkum komplexního fenoménu
Název anglicky Inclusion in the situational field: research on a complex phenomenon
Autoři DENGLEROVÁ, Denisa, Radim ŠÍP, Martina KUROWSKI, Lenka GULOVÁ, Markéta KOŠATKOVÁ, František TRAPL, Miroslav BIELIK a Lenka ĎULÍKOVÁ.
Vydání 29. konference ČAPV, 2021.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50302 Education, special
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky inkluzivní vzdělávání; diverzita; diferenciace; školní management; situační analýza
Klíčová slova anglicky inclusive education; diversity; differentiation; school management; situational analysis
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Markéta Košatková, Ph.D., učo 252937. Změněno: 28. 2. 2022 18:10.
Anotace
Na Symposiu 29. konference ČAPV jsme prezentovali dílčí výsledky výzkumného záměru podporovaného GAČR, Cesta k inkluzivní škole. Prezentovali jsme dílčí zjištění, datový soubor jsme získali prostřednictvím dlouhodobého pozorování na třech školách a rozhovory s konkrétními aktéry působícími ve výchově-vzdělávacím procesu na dotčených školách. Získaná data jsme analyzovali prostřednictvím situační analýzy (SA). Na sympoziu jsme prezentovali výsledky výzkumu také pomocí relačních map a dalších nástrojů SA.
Anotace anglicky
At the Symposium of the 29th ČAPV Conference, we presented partial results of the research project supported by GAČR, The Path to Inclusive Schools. We presented partial findings, the data set was obtained through long-term observations in three schools and interviews with specific actors involved in the educational process in the schools concerned. We analyzed the data collected through situational analysis (SA). At the symposium we also presented the research results using relational maps and other SA tools.
Návaznosti
GA19-13038S, projekt VaVNázev: Cesty k inkluzivní škole 21. století: etnografický přístup
Investor: Grantová agentura ČR, Cesty k inkluzivní škole 21. století: etnografický přístup
VytisknoutZobrazeno: 25. 9. 2024 12:35