JARKOVSKÁ, Lucie a Sharon LAMB. Between Innocence and Sexual Subjectivity: Childhood, Adolescence, and Sexualities. Gender a výzkum / Gender and Research. Praha: Sociologický ústav Akademie věd České republiky, v.v.i., 2021, roč. 22, č. 2, s. 7-10. ISSN 2570-6578. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.13060/gav.2021.016. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1832626, author = {Jarkovská, Lucie and Lamb, Sharon}, article_location = {Praha}, article_number = {2}, doi = {http://dx.doi.org/10.13060/gav.2021.016}, keywords = {sexuality; childhood; adolescence; sex education; gender}, language = {eng}, issn = {2570-6578}, journal = {Gender a výzkum / Gender and Research}, title = {Between Innocence and Sexual Subjectivity: Childhood, Adolescence, and Sexualities}, url = {https://www.genderonline.cz/en/artkey/gav-202102-0001_between-innocence-and-sexual-subjectivity-childhood-adolescence-and-sexualities.php?l=en}, volume = {22}, year = {2021} }
TY - JFULL ID - 1832626 AU - Jarkovská, Lucie - Lamb, Sharon PY - 2021 TI - Between Innocence and Sexual Subjectivity: Childhood, Adolescence, and Sexualities JF - Gender a výzkum / Gender and Research VL - 22 IS - 2 SP - 7-10 EP - 7-10 PB - Sociologický ústav Akademie věd České republiky, v.v.i. SN - 25706578 KW - sexuality KW - childhood KW - adolescence KW - sex education KW - gender UR - https://www.genderonline.cz/en/artkey/gav-202102-0001_between-innocence-and-sexual-subjectivity-childhood-adolescence-and-sexualities.php?l=en N2 - Editorial monotematického čísla Gender a výzkum na téma dětství, adolescence a sexualita. Text nastiňuje teoretický rámec tématu a představuje a propojuje jednotlivé texty monočísla. Zveřejněn byl v anglické i české verzi. ER -
JARKOVSKÁ, Lucie a Sharon LAMB. Between Innocence and Sexual Subjectivity: Childhood, Adolescence, and Sexualities. \textit{Gender a výzkum / Gender and Research}. Praha: Sociologický ústav Akademie věd České republiky, v.v.i., 2021, roč.~22, č.~2, s.~7-10. ISSN~2570-6578. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.13060/gav.2021.016.
|