d 2021

Smíšený mód : testování srovnatelnosti odpovědí

LAKOMÝ, Martin a Barbora HUBATKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Smíšený mód : testování srovnatelnosti odpovědí

Název anglicky

Mixed-Mode Design : data invariance

Autoři

LAKOMÝ, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) a Barbora HUBATKOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Marketing & komunikace, od s. 18-19, 2 s. 2021

Nakladatel

Česká marketingové společnost

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Popularizační texty a aktivity

Obor

50401 Sociology

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14230/21:00119992

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

ISSN

Klíčová slova česky

smíšený mód; vliv módu; marketingový výzkum; výběrové šetření

Klíčová slova anglicky

mixed-mode design; mode effect; marketing research; social surveys

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 11. 3. 2022 12:43, Mgr. Blanka Farkašová

Anotace

V originále

Smíšený mód sběru dat je stále populárnější výzkumnou metodou v marketingovém a sociologickém výzkumu, která ale může trpět nízkou srovnatelností dat napříč módy sběru. Tento text ukazuje, že tomu tak není u většiny dotazovaných položek. Přesto by každá analýza dat založená na dotazování v různých módech, která jsou stále běžnější, měla zahrnovat základní kontrolu rozdílů mezi módy sběru.

Anglicky

Mixed mode survey is an increasingly popular research method in marketing and sociological research, which could suffer from low comparability of data across modes. This text argues that it is not the case for most of the items. Still, each analysis of mixed-mode survey data, which get more common, should include a basic examination of mode differences.

Návaznosti

TL02000152, projekt VaV
Název: Vývoj multimode sběru dat a zavádění tohoto typu dotazování v oblasti populačního, sociologického a marketingového výzkumu (Akronym: VýMuS)
Investor: Technologická agentura ČR, Vývoj multimode sběru dat a zavádění tohoto typu dotazování v oblasti populačního, sociologického a marketingového výzkumu