2021
Smíšený mód : testování srovnatelnosti odpovědí
LAKOMÝ, Martin a Barbora HUBATKOVÁZákladní údaje
Originální název
Smíšený mód : testování srovnatelnosti odpovědí
Název anglicky
Mixed-Mode Design : data invariance
Autoři
LAKOMÝ, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) a Barbora HUBATKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Marketing & komunikace, od s. 18-19, 2 s. 2021
Nakladatel
Česká marketingové společnost
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Popularizační texty a aktivity
Obor
50401 Sociology
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14230/21:00119992
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
ISSN
Klíčová slova česky
smíšený mód; vliv módu; marketingový výzkum; výběrové šetření
Klíčová slova anglicky
mixed-mode design; mode effect; marketing research; social surveys
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 11. 3. 2022 12:43, Mgr. Blanka Farkašová
V originále
Smíšený mód sběru dat je stále populárnější výzkumnou metodou v marketingovém a sociologickém výzkumu, která ale může trpět nízkou srovnatelností dat napříč módy sběru. Tento text ukazuje, že tomu tak není u většiny dotazovaných položek. Přesto by každá analýza dat založená na dotazování v různých módech, která jsou stále běžnější, měla zahrnovat základní kontrolu rozdílů mezi módy sběru.
Anglicky
Mixed mode survey is an increasingly popular research method in marketing and sociological research, which could suffer from low comparability of data across modes. This text argues that it is not the case for most of the items. Still, each analysis of mixed-mode survey data, which get more common, should include a basic examination of mode differences.
Návaznosti
TL02000152, projekt VaV |
|