LAKOMÝ, Martin a Barbora HUBATKOVÁ. Smíšený mód : testování srovnatelnosti odpovědí. In Marketing & komunikace. Česká marketingové společnost, 2021, s. 18-19. ISSN 1211-5622.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Smíšený mód : testování srovnatelnosti odpovědí
Název anglicky Mixed-Mode Design : data invariance
Autoři LAKOMÝ, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) a Barbora HUBATKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Marketing & komunikace, od s. 18-19, 2 s. 2021.
Nakladatel Česká marketingové společnost
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Obor 50401 Sociology
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14230/21:00119992
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISSN 1211-5622
Klíčová slova česky smíšený mód; vliv módu; marketingový výzkum; výběrové šetření
Klíčová slova anglicky mixed-mode design; mode effect; marketing research; social surveys
Štítky rivok
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Blanka Farkašová, učo 97333. Změněno: 11. 3. 2022 12:43.
Anotace
Smíšený mód sběru dat je stále populárnější výzkumnou metodou v marketingovém a sociologickém výzkumu, která ale může trpět nízkou srovnatelností dat napříč módy sběru. Tento text ukazuje, že tomu tak není u většiny dotazovaných položek. Přesto by každá analýza dat založená na dotazování v různých módech, která jsou stále běžnější, měla zahrnovat základní kontrolu rozdílů mezi módy sběru.
Anotace anglicky
Mixed mode survey is an increasingly popular research method in marketing and sociological research, which could suffer from low comparability of data across modes. This text argues that it is not the case for most of the items. Still, each analysis of mixed-mode survey data, which get more common, should include a basic examination of mode differences.
Návaznosti
TL02000152, projekt VaVNázev: Vývoj multimode sběru dat a zavádění tohoto typu dotazování v oblasti populačního, sociologického a marketingového výzkumu (Akronym: VýMuS)
Investor: Technologická agentura ČR, Vývoj multimode sběru dat a zavádění tohoto typu dotazování v oblasti populačního, sociologického a marketingového výzkumu
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 19:24