Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1835048, author = {Lakomý, Martin and Hubatková, Barbora}, article_number = {4}, booktitle = {Marketing & komunikace}, keywords = {mixed-mode design; mode effect; marketing research; social surveys}, language = {cze}, pages = {18-19}, publisher = {Česká marketingové společnost}, title = {Smíšený mód : testování srovnatelnosti odpovědí}, volume = {31}, year = {2021} }
TY - JOUR ID - 1835048 AU - Lakomý, Martin - Hubatková, Barbora PY - 2021 TI - Smíšený mód : testování srovnatelnosti odpovědí VL - 31 IS - 4 PB - Česká marketingové společnost KW - mixed-mode design KW - mode effect KW - marketing research KW - social surveys N2 - Smíšený mód sběru dat je stále populárnější výzkumnou metodou v marketingovém a sociologickém výzkumu, která ale může trpět nízkou srovnatelností dat napříč módy sběru. Tento text ukazuje, že tomu tak není u většiny dotazovaných položek. Přesto by každá analýza dat založená na dotazování v různých módech, která jsou stále běžnější, měla zahrnovat základní kontrolu rozdílů mezi módy sběru. ER -
LAKOMÝ, Martin a Barbora HUBATKOVÁ. Smíšený mód : testování srovnatelnosti odpovědí. In \textit{Marketing \&{} komunikace}. Česká marketingové společnost, 2021, s.~18-19. ISSN~1211-5622.
|