DITTINGEROVÁ, Eva, Katja ROPRET PERNE, Veronika RODOVÁ, Tomáš MOHAPL DOLEŽAL, Lenka POLÁNKOVÁ, Hana CISOVSKÁ a Eva JANEBOVÁ. Žít školou naplno. Wellbeing učitelů a žáků základních škol v kontextu dramatické výchovy. první. Brno: Lužánky - středisko volného času Brno, příspěvková organizace, 2021, 86 s. ISBN 978-80-85038-11-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Žít školou naplno. Wellbeing učitelů a žáků základních škol v kontextu dramatické výchovy
Název anglicky Living the School Life. The Well-Being Of Primary School Teachers And Management Workers In The Context Of Drama In Education
Autoři DITTINGEROVÁ, Eva, Katja ROPRET PERNE, Veronika RODOVÁ, Tomáš MOHAPL DOLEŽAL, Lenka POLÁNKOVÁ, Hana CISOVSKÁ a Eva JANEBOVÁ.
Vydání první. Brno, 86 s. 2021.
Nakladatel Lužánky - středisko volného času Brno, příspěvková organizace
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-85038-11-8
Klíčová slova česky dramatická výchova, wellbeing, učitelé, výzkum
Klíčová slova anglicky drama in education, well-being, teachers, research
Změnil Změnila: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D., učo 34241. Změněno: 25. 2. 2022 17:24.
Anotace
První část rozpracovává nástroje a metody, které byly využívány v průběhu realizace projektu. Pedagogům nabízí základní vodítko, jak pracovat se skupinou, budováním důvěry a týmové spolupráce se zvláštním důrazem na emoce, práci s příběhy, techniku učitel v roli a další dramatické techniky. Popis realizovaných aktivit doplňují komentáře a hodnocení pedagogů. Kvalitativní výzkum představuje sondu do pojetí wellbeingu vybraných učitelů a vedoucích pracovníků ze tří základních škol, kteří se v rámci projektu To Be účastnili vzdělávacího semináře z oblasti dramatické výchovy.
Anotace anglicky
The first part elaborates the tools and methods that were used during the project implementation. It offers educators basic guidance on how to work with a group, build trust and teamwork with a special emphasis on emotions, storytelling, role-playing techniques and other dramatic techniques. The description of the implemented activities is supplemented by comments and evaluations of teachers. Qualitative research is a probe into the concept of wellbeing of selected teachers and leaders from three primary schools who participated in the educational project in the field of drama education within the project To Be.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 20:29