c 2021

Living the school life - Lužánky calling teachers into play

DITTINGEROVÁ, Eva, Katja ROPRET PERNE, Veronika RODOVÁ a Tomáš MOHAPL DOLEŽAL

Základní údaje

Originální název

Living the school life - Lužánky calling teachers into play

Název česky

Žít školou naplno - Lužánky zvou učitele do hry

Autoři

DITTINGEROVÁ, Eva, Katja ROPRET PERNE, Veronika RODOVÁ a Tomáš MOHAPL DOLEŽAL

Vydání

To Be – A Living Question. Guidebook for Drama & Education Practitioners, od s. 78-119, 41 s. 2021

Nakladatel

Nyitott Kör Egyesület

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-615-01-2517-6

Klíčová slova česky

dramatická výchova, divadlo ve výchově, wellbeing, učitelé

Klíčová slova anglicky

drama in education, theatre in education, well-being, teachers

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 25. 2. 2022 17:25, Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.

Anotace

V originále

The primary function of the guidebook is to share the case studies of Drama and Theatre in Education supporting the Well-being of school communities, compiled by the four partners, their encounters working with teachers and children, and some of the research conducted over the 29-months of the To Be project.

Česky

Hlavním účelem této příručky je sdílet případové studie dramatu a divadla ve vzdělávání k podpoře wellbeingu školních komunit, které sestavili čtyři partneři, jejich setkání s učiteli a žáky a výzkumů provedených v průběhu 29 měsíců trvajícího projektu To Be.