DITTINGEROVÁ, Eva, Katja ROPRET PERNE, Veronika RODOVÁ a Tomáš MOHAPL DOLEŽAL. Living the school life - Lužánky calling teachers into play. Online. In To Be Consortium. To Be – A Living Question. Guidebook for Drama & Education Practitioners. Nyitott Kör Egyesület, 2021, s. 78-119, 41 s. ISBN 978-615-01-2517-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Living the school life - Lužánky calling teachers into play
Název česky Žít školou naplno - Lužánky zvou učitele do hry
Autoři DITTINGEROVÁ, Eva, Katja ROPRET PERNE, Veronika RODOVÁ a Tomáš MOHAPL DOLEŽAL.
Vydání To Be – A Living Question. Guidebook for Drama & Education Practitioners, od s. 78-119, 41 s. 2021.
Nakladatel Nyitott Kör Egyesület
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-615-01-2517-6
Klíčová slova česky dramatická výchova, divadlo ve výchově, wellbeing, učitelé
Klíčová slova anglicky drama in education, theatre in education, well-being, teachers
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D., učo 34241. Změněno: 25. 2. 2022 17:25.
Anotace
The primary function of the guidebook is to share the case studies of Drama and Theatre in Education supporting the Well-being of school communities, compiled by the four partners, their encounters working with teachers and children, and some of the research conducted over the 29-months of the To Be project.
Anotace česky
Hlavním účelem této příručky je sdílet případové studie dramatu a divadla ve vzdělávání k podpoře wellbeingu školních komunit, které sestavili čtyři partneři, jejich setkání s učiteli a žáky a výzkumů provedených v průběhu 29 měsíců trvajícího projektu To Be.
VytisknoutZobrazeno: 14. 5. 2024 02:44