Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1837640, author = {Röderová, Petra}, address = {Hradec Králové}, booktitle = {Aktuální otázky a možnosti v oblasti intervence u osob se speciálními potřebami. Current Issues and Opportunities in the Field of Intervention for People with Special Needs.}, doi = {http://dx.doi.org/10.36689/uhk/icipsen/2021-01-029}, editor = {Zuzana Truhlářová, Pavel Zikl, Gabriela Daňková}, keywords = {visual difficulties; school performance; pupils; competences; teachers‘ competences}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Hradec Králové}, isbn = {978-80-7435-828-9}, pages = {214-219}, publisher = {Vydalo nakladatelství Univerzity Hradec Králové, Gaudeamus}, title = {Oslabené vidění jako specifická potřeba z pohledu školní podpory a intervence}, url = {https://www.uhk.cz/cs/pedagogicka-fakulta/pdf/pracoviste-fakulty/ustav-primarni-preprimarni-a-specialni-pedagogiky/konference-1}, year = {2021} }
TY - JOUR ID - 1837640 AU - Röderová, Petra PY - 2021 TI - Oslabené vidění jako specifická potřeba z pohledu školní podpory a intervence PB - Vydalo nakladatelství Univerzity Hradec Králové, Gaudeamus CY - Hradec Králové SN - 9788074358289 KW - visual difficulties KW - school performance KW - pupils KW - competences KW - teachers‘ competences UR - https://www.uhk.cz/cs/pedagogicka-fakulta/pdf/pracoviste-fakulty/ustav-primarni-preprimarni-a-specialni-pedagogiky/konference-1 N2 - Příspěvek je zaměřen na problematiku zvládání zrakových obtíží dětí a žáků v předškolním a ve školním prostředí. Zaměříme se na zrakové obtíže, které sice nespadají do kategorie zrakového postižení, avšak dětem a žákům způsobují potíže a snižují jejich školní výkon. Za zásadní považujeme ohrožení školní úspěšnosti žáků a zátěž, která z daných obtíží vyplývá. Příspěvek prezentuje zjištění pilotních šetření v prostředí předškolního a primárního vzdělávání, zkušenosti pedagogických pracovníků a konkrétní návrhy a doporučení pro praxi. Cílem je upozornit na problematiku zrakových obtíží zpohledu potřeb žáka a také z pohledu kompetencí pedagogických pracovníků, jak v daných situacích postupovat. ER -
RÖDEROVÁ, Petra. Oslabené vidění jako specifická potřeba z pohledu školní podpory a intervence. Online. In Zuzana Truhlářová, Pavel Zikl, Gabriela Daňková. \textit{Aktuální otázky a možnosti v oblasti intervence u osob se speciálními potřebami. Current Issues and Opportunities in the Field of Intervention for People with Special Needs.}. Hradec Králové: Vydalo nakladatelství Univerzity Hradec Králové, Gaudeamus, 2021, s.~214-219. ISBN~978-80-7435-828-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.36689/uhk/icipsen/2021-01-029.
|