ZOUNEK, Jiří. Blended learning ve výuce na vysoké škole – synergie online a prezenční výuky. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Blended learning ve výuce na vysoké škole – synergie online a prezenční výuky
Název anglicky Blended learning in higher education - the synergy of online and offline teaching
Autoři ZOUNEK, Jiří.
Vydání 2022.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky blended learning; vzdělávání na vysoké škole; průmysl 4.0;kompetence;student;vyučující;digitální technologie
Klíčová slova anglicky blended learning; higher education;industry 4.0;competence;student;lecturer;digial technologies; teaching; learning
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D., učo 1752. Změněno: 4. 4. 2022 09:12.
Anotace
Přednáška se zabývá blended learningem ve výuce na vysoké škole. Věnuje se problematice (digitálních) kompetencí, průmyslu 4.0 a potřebě využívání digitálních technologií ve výuce. Pozornost je věnována rovněž výhodám a nevýhodám implementace digitálních technologií do různých forem výuky na vysoké škole.
Anotace anglicky
The lecture deals with blended learning in higher education. It focuses on the issue of (digital) competencies, industry 4.0 and the need to use digital technologies in teaching. The author also pays attention to the benefits and disadvantages of implementing digital technologies into different forms of instruction in higher education.
VytisknoutZobrazeno: 1. 10. 2024 10:20