2022
Blended learning z pohledu učitele
ZOUNEK, JiříZákladní údaje
Originální název
Blended learning z pohledu učitele
Název anglicky
Blended Learning from the teacher's perspective
Autoři
Vydání
2022
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
modely blended learningu; učitel; příprava výuky;video ve výuce; výukové cíle;hodnocení výuky
Klíčová slova anglicky
blended learning models;teacher;teaching preparation;video in instruction;learning goals;evaluation
Změněno: 22. 1. 2023 17:01, Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
V originále
Přednáška se zaměřuje na modely blended learningu ve výuce na vysoké škole. Dále se zaměřuje na různé způsoby plánování i hodnocení (online/offline) výuky. Důležitým tématem je rovněž aktivizace studentů v online prostředí. Autor se rovněž věnuje konkrétním příkladům využití online nástrojů v blended (smíšené) či hybridní výuce.
Anglicky
The lecture focuses on blended learning models in teaching at university. It also focuses on different ways of planning and evaluating (online/offline) teaching (instructional design). An important topic is also the motivation of students in the online environment. The author also deals with specific examples of online tools in blended/hybrid learning.