ZOUNEK, Jiří. Blended learning z pohledu učitele. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Blended learning z pohledu učitele
Název anglicky Blended Learning from the teacher's perspective
Autoři ZOUNEK, Jiří.
Vydání 2022.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky modely blended learningu; učitel; příprava výuky;video ve výuce; výukové cíle;hodnocení výuky
Klíčová slova anglicky blended learning models;teacher;teaching preparation;video in instruction;learning goals;evaluation
Změnil Změnil: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Změněno: 22. 1. 2023 17:01.
Anotace
Přednáška se zaměřuje na modely blended learningu ve výuce na vysoké škole. Dále se zaměřuje na různé způsoby plánování i hodnocení (online/offline) výuky. Důležitým tématem je rovněž aktivizace studentů v online prostředí. Autor se rovněž věnuje konkrétním příkladům využití online nástrojů v blended (smíšené) či hybridní výuce.
Anotace anglicky
The lecture focuses on blended learning models in teaching at university. It also focuses on different ways of planning and evaluating (online/offline) teaching (instructional design). An important topic is also the motivation of students in the online environment. The author also deals with specific examples of online tools in blended/hybrid learning.
VytisknoutZobrazeno: 31. 5. 2024 17:39