2022
Vodní pohybové pohádky nejen pro předškoláky
VLČEK, Petr, Veronika PELCOVÁ, Denisa BODIŠOVÁ a Eva MLNAŘÍKOVÁZákladní údaje
Originální název
Vodní pohybové pohádky nejen pro předškoláky
Název anglicky
Fairy tales in motion for kindergarden
Autoři
VLČEK, Petr, Veronika PELCOVÁ, Denisa BODIŠOVÁ a Eva MLNAŘÍKOVÁ
Vydání
2. aktual.,elektronické vyd. Brno, 2022
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-280-0053-0
ISSN
Klíčová slova česky
tělesná výchova; plavání; předškolní věk; mladší školní věk; pohybová pohádka
Klíčová slova anglicky
physical education; primary school age; swimming
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 4. 5. 2022 09:25, Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá
V originále
Text je určen nejen studentům učitelství v MŠ, ale i učitelům v mateřských a základních školách a instruktorům plaveckých kroužků pro předškolní děti a děti mladšího školního věku. Publikace je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na vývoj dítěte, bezpečnost při plaveckém výcviku, jsou přiblíženy základní pojmy a význam plavání. V praktické části autoři předkládají 10 pohádek, které svým obsahem motivují k činnostem ve vodě – k nácviku a výcviku základních plaveckých dovedností a vodním hrátkám. Konkrétní hry k pohádkám jsou přehledně zpracovány a jsou použitelné pro děti předškolního věku. Základní popis aktivit je doplněn motivačními básničkami, přílohami ve formě obrázků pro děti a fotografiemi z ověřování aktivit v praxi. U některých pohádek jsou uvedeny i videozáznamy konkrétních činností.
Anglicky
The publication is aimed at the students of pre-primary education but it can be used also by the teachers of elementary and especially kinder garden teachers. The text is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part deals with the developments of the children at the pre-school age, swimming training safety, basic terminology and importance of swimming. In the practical part the authors present ten fairy tales which motivate to the various swimming activities such as the basic swimming technics and water games. The particular games (parts of the fairy tales in motion) are transparently elaborated and suit the pre-school age children. The description of the games is attached with some poems and pictures and photographs. Some fairy tales are attached with the instructional video recordings.
Návaznosti
MUNI/FR/0944/2015, interní kód MU |
|