CHOVANEC, Jan. Performing branded affect in micro-celebrity YouTube reaction videos (accepted). In Georgakopoulou, Alexandra and Pilar Garces Conejos-Blitvich (eds.). In: Georgakopoulou, Alexandra and Pilar Garces Conejos-Blitvich (eds.). Amsterdam and Philadelphia: John Benjamins, 2024.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Performing branded affect in micro-celebrity YouTube reaction videos (accepted)
Autoři CHOVANEC, Jan.
Vydání Amsterdam and Philadelphia, In: Georgakopoulou, Alexandra and Pilar Garces Conejos-Blitvich (eds.), 2024.
Nakladatel John Benjamins
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Stát vydavatele Nizozemské království
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: prof. Mgr. Jan Chovanec, Ph.D., učo 463. Změněno: 5. 1. 2024 16:32.
Návaznosti
MUNI/A/1479/2021, interní kód MUNázev: Paradigms, strategies and developments - English linguistics and translation II
Investor: Masarykova univerzita, Paradigms, strategies and developments - English linguistics and translation II
VytisknoutZobrazeno: 26. 5. 2024 06:03