2019
Speciálněpedagogická diagnostika logopedická
CHLEBORADOVÁ, Barbora a Petr KOPEČNÝZákladní údaje
Originální název
Speciálněpedagogická diagnostika logopedická
Název česky
Speciálněpedagogická diagnostika logopedická
Název anglicky
Special-educational diagnostics of impaired communication ability
Autoři
CHLEBORADOVÁ, Barbora a Petr KOPEČNÝ
Vydání
1. el. vyd. Brno, 59 s. 2019
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku
Přehledové a vzdělávací texty
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
ISBN
978-80-210-9643-1
Klíčová slova česky
logopedie; narušená komunikační schopnost; diagnostika
Klíčová slova anglicky
speech therapy; impaired communication ability; diagnostics
Změněno: 3. 1. 2023 12:47, PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
V originále
Studijní opora je zaměřena na problematiku orientační analýzy komunikační schopnosti u dětí předškolního věku – v souladu s cíli a zaměřením bakalářského studia. V textu je prezentována vybraná odborná terminologie, úkoly, postupy a možnosti využití verbálního i vizuálního materiálu při orientační analýze jazykových rovin. Pro přehled jsou uvedeny příklady testů a materiálů aplikovaných v naší praxi, aby studenti získali představu o struktuře a principech úkolů, z nichž sestávají. Součástí textu jsou i témata spolupráce s dítětem, rodiči i strukturování a zpracování získaných poznatků.
Anglicky
The study support is focused on the issue of orientation analysis of communication skills in preschool children - in accordance with the goals and focus of the bachelor's study. The text presents selected professional terminology, tasks, procedures and possibilities of using verbal and visual material in the orientational analysis of language levels. For an overview, examples of tests and materials applied in our practice are given to give students an idea of the structure and principles of the tasks of which they consist. The text also includes the topics of cooperation with the child, parents and the structuring and processing of acquired knowledge.