HORKÁ, Hana. Koncepce globální výchovy jako východisko při utváření profesionálních kompetencí budoucích učitelů. In Připravujeme učitele pro 21. století a vstup do Evropy? (Pregraduální a postgraduální příprava). Olomouc: UP v Olomouci, 1998, s. 98-102. ISBN 80-7067-871-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Koncepce globální výchovy jako východisko při utváření profesionálních kompetencí budoucích učitelů
Název anglicky The conception of global education as starting point by forming professional competence of future teachers.
Autoři HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant).
Vydání Olomouc, Připravujeme učitele pro 21. století a vstup do Evropy? (Pregraduální a postgraduální příprava). s. 98-102, 1998.
Nakladatel UP v Olomouci
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/98:00028877
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7067-871-2
Klíčová slova česky globální výchova; pregraduální příprava učitelů 1. stupně základní školy; kompetence učitelů
Klíčová slova anglicky Global Education; pre-graduate teacher training for primary school; teacher competencies;
Štítky Global Education, teacher competencies
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc., učo 2749. Změněno: 12. 12. 2009 21:21.
Anotace
Stať pojednává o koncepci globální výchovy, která se může stát vodítkem při utváření profesionálních kompetencí budoucích učitelů. Zvláštní pozornost je věnována pregraduální přípravě učitelů 1. stupěn ZŠ.
Anotace anglicky
The paper deals with the conception of global education which could function as a starting point in the development of professional competence of future teachers. Special attention is paid to undergraduate primary teacher training.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaVNázev: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
VytisknoutZobrazeno: 20. 5. 2024 05:07