ŘEHULKA, Evžen a Oliva ŘEHULKOVÁ. Zvládání zátěžových situací a některé jejich důsledky u učitelek. In Učitelé a zdraví 1. 1. vyd. Brno: Psychologický ústav AV ČR, 1998, s. 105-113. ISBN 80-902653-0-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zvládání zátěžových situací a některé jejich důsledky u učitelek
Název anglicky Coping with the load situations by the teachers and some of their consequences
Autoři ŘEHULKA, Evžen (203 Česká republika, garant) a Oliva ŘEHULKOVÁ (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Brno, Učitelé a zdraví 1, s. 105-113, 1998.
Nakladatel Psychologický ústav AV ČR
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/98:00002063
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-902653-0-8
Klíčová slova anglicky teacher stress; coping-process; professional deformation; prevention
Štítky coping-process, prevention, professional deformation, teacher stress
Změnil Změnil: prof. PhDr. Evžen Řehulka, CSc., učo 1714. Změněno: 1. 7. 2009 20:50.
Anotace
Ve studii je pojednáno o způsobech a prostředcích, kterými zvládají učitelé základních škol zátěžové situace. Vzhledem k tomu, že výkon učitelského povolání vykazuje řadu negativních důsledků, je rovněž provedeno šetření v oblasti některých možných psychologických deformací, které můžeme v určitých případech u učitelů, resp. u učitelek registrovat.
Anotace anglicky
This study present the ways and means contributing to the elementary-school teachers coping with the load situations. Considering that the teaching profession performance reports a range of the negative consequences the examination is also made which is in the resort of some possible psychological deformations that we can register in some ways in male or female teachers.
VytisknoutZobrazeno: 11. 5. 2024 17:44