VONKOVÁ, Erika. Význam studia dějin filosofie pro učitelé tvořivé školy. In Cesty k tvořivé škole. první. Brno: Masarykova univerzita Brno, 1998, s. 190-192. ISBN 80-210-138-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Význam studia dějin filosofie pro učitelé tvořivé školy
Název anglicky The meaning of studies history of Philosophy for teachers of Creative School
Autoři VONKOVÁ, Erika.
Vydání první. Brno, Cesty k tvořivé škole, s. 190-192, 1998.
Nakladatel Masarykova univerzita Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60300 6.3 Philosophy, Ethics and Religion
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-138-7
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Erika Vonková, učo 1635. Změněno: 23. 3. 2000 13:30.
VytisknoutZobrazeno: 22. 9. 2024 08:43