k 2022

Narativní identity aktérů ve vzdělávání na soukromých alternativních školách (sympozium)

LOJDOVÁ, Kateřina, Jana KRATOCHVÍLOVÁ, Lucie ŠKARKOVÁ, Jarmila BRADOVÁ, Kateřina VLČKOVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Narativní identity aktérů ve vzdělávání na soukromých alternativních školách (sympozium)

Vydání

Konference České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV), 2022

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 2. 9. 2022 22:10, doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.

Anotace

V originále

Sympozium prezentuje výsledky výzkumného projektu GA ČR řešeného na katedře pedagogiky PdF MU v Brně, který jsme řešili v letech 2020 – 2022. Sympozium se skládá z úvodního slova a ze čtyř příspěvků. Nejprve jsme představili žité hodnoty na jedné z alternativních škol. Tyto hodnoty jsme nahlédli komplexně z pohledu ředitelů, učitelů, žáků a newsletterů. Tyto žité hodnoty utvářejí kolektivní identitu školy a jsou tak pojítkem identit všech zkoumaných aktérů. Ve druhém příspěvku jsme nahlédli na souvislost narativně konstruované identity učitelů jako průvodců žáků s jejich výukovými praktikami. Ve třetím příspěvku jsme přiblížili, jaké identity vykazují žáci soukromých alternativních základních škol v psaných narativech a k čemu tyto identity vztahují.

Návaznosti

GA20-12828S, projekt VaV
Název: Narativní identity aktérů ve vzdělávání na soukromých alternativních školách
Investor: Grantová agentura ČR, Narativní identity aktérů ve vzdělávání na soukromých alternativních školách